/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Halsbånd
Fra : dalix
Vist : 293 gange
20 point
Dato : 23-03-06 20:52

Hejsa

Ville lige høre om der er nogle der ved om man kan få et halsbånd eller en chip til at sætte under huden med en indbygget GPS funktion så man kan se hvor katten befinder sig.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-03-06 21:00

Kommer an´på om du elsker katten
Men lad være med at sætte et bånd på katten, som den ikke selv kan komme af med.
Hvis den skulle være DUM nok, til at sidde fast på en gren.
Fra en, der hader NABOENS katte, der vil ind til min katz´ dårlige rejer, med alt i tilbehør.
Hvis du så overfrosne genstande, i TV, købte mine i DAG´lig brugsen. FØJ

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-03-06 21:03

Man kan evt. købe en bilalarm med GPS i - så skal du bare montere den og et 12V batteri på katten, så skulle du kunne følge den ret nøjagtigt på en PC.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-03-06 21:05

Det koster, og løber katten/hunden væk, er der ingen garanti for, at den kommer i et ORDENLIGT register.
Hvis du ser LIDT TV, stakkels katte, der er EDB fejl/meldinger på skidtet.
Selvom de skriver, at den bliver tilmeldt et SÅKALDT register, skal du ikke regne med noget.
Sorry TO say,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-06 21:13

godt man ikke er kat i det hus

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-03-06 21:14

GPS
Så forkert

Tror du skal elske dyret meget højt.
Eller gå til en bilforhandler/ eller TDC de altid lave en LØSNING

Men sikkert, SKI dyrt.
Og så kræver det også, at du har en modtager.'

Annuller spørgsmålet
Fra : dalix

Dato : 23-03-06 21:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 23-03-06 21:17

Kommentar
Fra : dalix

Dato : 23-03-06 21:18

det var ikke det jeg spurte om, vil bare have et svar på om der nogle der ved om det findes og i givet fald hvor man anskaffer