/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tekstboks
Fra : 1249
Vist : 980 gange
100 point
Dato : 23-03-06 17:26

Hej

Er der en eller anden som vil hjælpe mig med al lave en tekstboks i Microspft Word, det jeg ønsker er, at lave en tekstboks uden synlig ramme. Når jeg starter på en tekstboks fremkommer der en justerbar ramme, men jeg vil gerne kunne slutte med at fjerne rammen og kun teksten er tilbage, kan dette gøres og hvordan.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-03-06 17:29

Du skal gå op i formater, rammer & skygge, og så klikke på ingen.

Kommentar
Fra : MayniaQ

Dato : 23-03-06 17:33

Hej.

Mener du sådan at tekstboksen bare ik kan ses?... Så kan du markere den og højreklikke... Derefter trykker du på formater tekstboks og vælge stregfarve til Ingen...

Hilsen MayniaQ

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 23-03-06 17:36

Glemte, at du selvfølgelig skal vælge farven hvid.

Der er også en anden metode:
Under Vis vælges værktøjslinier og dernæst "flere streger". Under streg & farve vælges "ingen".

Godkendelse af svar
Fra : 1249

Dato : 23-03-06 17:49

Tak for svaret Balcanard.

Svaret var et pletskud - tak

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-03-06 17:54

Velbekomme.