/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Grafiker søges
Fra : DJHolm
Vist : 2443 gange
50 point
Dato : 23-03-06 13:32

Vi står og mangler en grafiker der kan lave design til print, samt til web (herunder også lidt programmering).

Den ideelle person vil være en der står overfor at skulle aflevere speciale eller projektopgave i grafisk design, som endnu ikke har fundet et reelt emne (fremfor et fiktivt) at beskæftige sig med.

Har du kendskab til elektronisk musik og følger med i udviklingen og trenden indenfor dette, er det et stort plus.

Vi kan tilbyde dig at stå for udviklingen af et fuldt grafisk koncept. Er du den rette person for os, kan vi tilbyde aktie optioner i selskabet.

Hvis du vil vide mere, så kontakt os venligst hurtigts muligt på brian@affect-media.com (IKKE her på kandu.dk).

MVH

Brian

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 23-03-06 14:21

Tag kontakt til Den Grafiske Højskole, så kan de måske hjælpe jer.

http://www.dgh.dk/

ampere

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-06 15:59

Ja, eller en Teknisk Skole i dit lokalområde. De fleste skoler har den uddannelse som hedder "Mediegrafiker" og det er lige hvad du har brug for. På den tekniske skole jeg går på (i Odense) er der faktisk også en "skolepraktik" hvor man kan "hyre" én til netop sådanne projekter...prøv dig frem og Held og Lykke

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-03-06 16:24

Du har lagt dit spørgsmål yderligere 4 steder - skynd dig at slette, inden nogen kommer med kommentarer, så har du dine point til senere brug

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-03-06 19:24

Billigere end´ arbejdsformidlingen.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-01-07 19:44

Måske du kan finde én, på ét af dine motivationskurser

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-01-07 23:09

motivationskurserne motivere ikke ligefrem til at være til stede selv.