/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
rep af skærm Toshiba 2400
Fra : pantifal
Vist : 468 gange
300 point
Dato : 22-03-06 09:02

Jeg har en toshiba 2400 hvor hængslerne er knækket så skærmen ikke kan stå selv mere.

Jeg vil gerne skifte disse hængsler ud men kan ikke finde ud af at komme ind til dem, så jeg kan se hvilken del jeg skal købe.

Hængslerne sidder neden under højtalerene.

Jeg har prøvet at tage dem af med en skruetrækker med det går ikke umiddelbart.

Er der nogen som ved hvordan man afmonterer disse højtalere ?

Pantifal

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-03-06 14:21
Kommentar
Fra : pantifal

Dato : 23-03-06 14:58

Hvor præsist står det på den side ?

Pantifal

Annuller spørgsmålet
Fra : pantifal

Dato : 25-03-06 10:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål