/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
I gang med CoffeeCup HTML 2005
Fra : renekure
Vist : 543 gange
200 point
Dato : 21-03-06 11:45

Hej alle

Jeg har netop installeret CoffeeCup HTML Editor 2005, og vil gerne igang med at se, om denne skulle være bedre end Frontpage, som jeg ellers har brugt i lang tid.

Men når jeg vælger "Visual Editor" får jeg fejlteksten "En sådan grænseflade understøttes ikke"

Er der en venlig sjæl, der kan komme med et bud, til rettelse af problemet, så jeg kan bruge denne funktion. Det er lidt dødsygt at sidde og lave det hele i Code editoren.

Mvh René

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 210 point
Dato : 21-03-06 12:04

Køb programmet.

Eneste måde du kan få funktionen.

Hvis du nærlæser teksten, vil du se det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-03-06 12:38

Jeg bruger ind imellem denne http://www.nvu.com/ der er helt gratis og har Wysiwyg, men det besvarer jo ikke dit spørgsmål. Men det er et udmærket program.

//bentjuul

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-03-06 12:39

Du skulle hellere prøve Namo 6 eller MX

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 16:12

notepad.exe

Hmmm..... den eneste editor der kan lave solid crossbrowser multiplatform kode, som validerer korrekt er desværre til MAC. Nemlig RapidWeaver 3.2.1 : http://www.realmacsoftware.com/

..endda i XHTML og CSS

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : renekure

Dato : 22-03-06 07:43

Hej Sofus.

Tak for svaret - Jeg var ikke opmærksom på at demo versionen havde disse begrænsninger

Mvh René