/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
købte svar af besvarede spørgs
Fra : halloodk
Vist : 655 gange
50 point
Dato : 20-03-06 23:56

hvor kan jeg se de besvarede spørgsmål jeg har købt svar til?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-03-06 00:02

Det kan du inde på din egen profil. Ude i menuen til venstre er der et punkt der hedder: Vis din profil. Gå der ind så kan du se alt om dig selv.

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-03-06 00:06

På den side er der 5 faneblade, den sidste hedder Historik. Hvis du trykker på den får du flere valgmuligheder. Én af dem hedder Abonneringer. DER kan du se hvad du har købt, for de har et specielt logo.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 00:07

Citat
Gå der ind så kan du se alt om dig selv

Arne..... kig ind på din egen profil så. Det kunne måske hjælpe lidt hvis man virkelig kan se ALT

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 21-03-06 00:28

ALT??????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 00:32

ALT....... loool - Ja det er fandme uhyggeligt ik?

Men det kunne jo give en vis selvindsigt, derfor mit forslag til arnebassemanden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-03-06 00:32

Det logo du skal se efter ligner "en pose guldpenge"

Du kan holde din "musepil" over de forskellige logoer, der er på kandu, så vil du kunne se, hvad de betyder.

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 21-03-06 00:37

Jeg har måske udtryk mig lidt uklar, det er ikke svar på min egne spørgsmål, men spørgsmål andre har stillet og som er blevet besvaret af andre. I de "gode gamle dage" kunne man købe disse svar. Det kan jeg ikke finde i de overnævnte steder (har lige set efter). Jeg tror jeg købt henved 100 svar på interresante spørgsmål.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 21-03-06 00:38

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 21-03-06 00:41

HEJ KLUMME,HVAD MENER DU MED alt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-03-06 00:44

Hvis du kigger i din historik abonneringer eller involverede og ser en "pose guld", så er det et svar du har købt.

Der er ikke en enkelt oversigt over de svar, du har købt.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 21-03-06 00:46

Nu er der desværre igen gået "KLAM KLUMME" i et seriøst spørgsmål. BVADR.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 21-03-06 00:53

oke,Det var alt,tak for det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 00:54

Hej kissan.

Jeg mener ikke noget med ALT. Jeg blev faktisk bare vildt forskrækket, da Arnebassen skrev dette:
Citat
Gå der ind så kan du se alt om dig selv

Men så så jeg lyset.... det kunne måske bruges til noget nyttigt, og anbefalede derfor EDB specialisten (gennem 25 år lool) Dr. Watson, at bruge denne facilitet til lidt selvransagelse.

Godkendelse af svar
Fra : halloodk

Dato : 21-03-06 00:56

Det må så være det, jeg tror jeg fandt det. Tak for svaret arne.jakobsen.
Mange tak
Hallodk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-03-06 01:08

hallodk -> Hvis du gør som jeg siger, kan du se dine købte spørgsmål. Som ans siger er de markeret med "en pose guld". Hygg dig Hilsen Arne. ( og glem så ham den klamme, han kan jo alligevel ikke noget)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 01:10

Nat nat Arnebasse........

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 21-03-06 01:14

godnat Klumme,tror du er Alt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-03-06 01:24

Tidligere kunne man se en liste udelukkende med de spørgsmål man havde købt.
Det kan man ikke mere, nu står de blandet med alle de andre man har deltaget i, det synes jeg også er en mangel/fejl ved det nye Kandu.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-03-06 01:26

hallodk

Jeg har intet imod at du har accepteret et svar fra arne.jakobsen, men dette svar

Citat
arne.jakobsen
Modtaget 60 point
Dato : 21-03-06 00:46

--------------------------------------------------------------------------------
Nu er der desværre igen gået "KLAM KLUMME" i et seriøst spørgsmål. BVADR.

kan ikke bruges til noget, hvis en anden bruger skulle købe det.

Du skulle have accepteret et svar, som andre brugere kunne have fået gavn af.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-03-06 01:58

Nej ans. det ER en dårlig måde at lukke et spørgsmål på, det har du ret i, men når spørgsmålet bliver SPAMMET af et dumt svin som Klamme Klumme, er der desværre ikke andet at gøre. Hvis spørgsmålet IKKE var blevet lukket, ville Klamme Klumme jo blot være blevet med med at ødelægge tråden. Så vi har efterhånden lært at lukke tråden når Klamme Klumme dukker op. Så er tråden nemlig ødelagt. Så slipper ALLE for at læse Klamme Klummes Hadske kommentarer, der ALDRIG har noget med spørgsmålet at gøre.

ans -> Hvis du ikke tror mig, så søg selv tilbage i denne tråd. Hvis du finder Klamme Klummes første kommentar, og synes at den har noget med spørgsmålet at gøre, har du vundet et eller andet.

God jagt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 02:12

Godt talt Dr.Watson

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 02:17

Men Ans har da ret. Hvorfor skulle sp. lukkes på det indlæg, når det havde givet mening at lukke på Dr.Watsons indlæg 21-03-06 00:02 eller 21-03-06 00:06

Så nu tågevrøvlede du igen lille arnebasse

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-03-06 02:25

Når sådan noget sker - at spørgeren accepterer et svar son her, så tror jeg simpelthen det sker fordi spørgeren ganske enkelt bliver forvirret over at se hvordan voksne mennesker kan opføre sig på skrift og derfor tænker at NU skal dette spørgsmål afsluttes og det kan KUN gå for langsomt.
Så jeg tror det sker sådan lidt i panik.

Og ans >> Nu må du ikke undervurdere de der evt. køber et svar som dette, jeg tror godt at folk kan tænke sig til hvilket svar der var det korrekte - ellers kan de jo bare læse nedad i tråden og finde ud af det, idet Klumme har givet ikke mindre end to eksempler på svar der er 'gyldige'

Godnat herfra - og Arne, du holdt da, trods alt, en ok tone i dine svar hér Kan være der er bedre tider på vej, desangående

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 02:33

Det er det jeg siger vil. du - Det hjælper at lave en selvransagelse i sin historik... Der kan man se ALT. Jeg tror osse at arnebassen i sit fravær har været på flinkeskole. Godt nok regredierede han lidt i Dr. Watson sp LOOOL, men det skal nok gå, når han bare bliver ved at øve sig i at tale pænt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-03-06 17:00

Klumme altså....det er da snart liiige før at DU står til en

Slemme grumme Klumme