/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder
Fra : droslerne
Vist : 494 gange
200 point
Dato : 19-03-06 12:13

Jeg har smidt mine noder væk til Aldrig mere skal jeg se dig Det er med Lars Stryg jeg tror nok han staves sådan.
Er der en der kan hjælpe
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-06 13:58

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Jeg har smidt mine noder væk til Aldrig mere skal jeg se dig
.....
jamen det virkede jo

sorry -

hvor havde du noderne fra i første omgang ???

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 19-03-06 14:11

noder jeg haved købt

Annuller spørgsmålet
Fra : droslerne

Dato : 19-03-06 19:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål