/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
aotomat spæring
Fra : tom34
Vist : 741 gange
200 point
Dato : 19-03-06 08:32

hej
kan man selv fjerne aotomat spæring på sin haglgevær og hvordan gør man det så
der er en beretta 687 silver pigeon v

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 19-03-06 11:31
Accepteret svar
Fra : bb1

Modtaget 200 point
Dato : 19-03-06 12:43

Hej tom34.

Hvis du mener om det er muligt,at lave din bøsse om,så den ikke automatisk er sikret,når du åbner eller lukker den for at isætte patroner,så kan det laves. At fjerne en lille fjeder i sikringsknappen er nok.
Langt de fleste amerikanske haglbøsser fungere på den måde. Man skal selv flytte sikringen før de er sikret.Hos de Europæiske er det omvendt og vel også nok det sikreste.

På praktisk jagt.Har du rigelig med tid til selv at afsikre og på flugtskydningsbanen siger du jo selv klar,hvorfor du jo blot kan vente med at gøre det til du har afsikret.

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 19-03-06 16:05

Tak for svaret bb1.