/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Et Diablo 2 lignende spil
Fra : cornax
Vist : 475 gange
45 point
Dato : 18-03-06 23:00

Jeg kan selv godt lide Diablo 2. Men synes det er lidt kedeligt med de få karaktere. Jeg har så også expension sættet.
Jeg leder efter et spil af samme genre som skal være multi player.

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 19-03-06 07:11

Hej Comax - der er jo mange, så som Morrowind, Neverwinter Nights, Arcanum, Divine Divinity, Icewind Dale, World of Warcraft, Might & Magic serien. Diablo giver sig jo ud for at være et rollespil, men jeg synes det er mere et slash’n hack spil. Du kan jo også søge på nettet under rollespil og selv finde noget der interesserer dig. God luck

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-03-06 09:57

Du kan også prøve www.knightonline.com det er gratis og du der er nogle muligheder for classes ;)!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-03-06 09:58

for lige at rette på mig selv http://knightonline.e-games.com.my/

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 19-03-06 12:17

Sacred minder meget om diablo og er også ret fedt...
Har selv spillet diablo i lang tid og kan godt følge dig i det.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 19-03-06 14:10

For at prøve noget helt andet

"Freelancer"

Er godt nok i rummet, og du styrer et rumskib i stedet for din Helt..

Det er samme proncip med at udbygge ens rumskiib, med bedre armor,våben, etc. rimelig ligetil missioner, lidt a lá Hack 'n Slash. Bare med fly...

Jeg blev meget overrasket over hvor fedt det egentlig var.. Prøv det.. Det skulle gerne kunne fås for max 100,-

Lyhne1