/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Bjælke med kontaktpersoner
Fra : ilgp
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 18-03-06 20:24

Hej til alle.Jeg har Outlook ekspress som mailprpgram.Mine kontaktpersoner som jeg havde stående ude i venstre side i bjælken, har jeg fået slettet, og jeg kan ikke finde ud af at få dem tilbage igen.Selve linien hvor der stod kontaktpersoner og et x er også væk.Håber at nogen kan hjælpe mig.
Venligst ilgp

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-06 20:49

vis - layout - flueben i kontaktpersoner

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 18-03-06 20:55

Hej miritdk.Tusind tak for hjælpen, nu fik jeg det klaret og har skrevet det ned, så jeg ved det til en anden gang.Hav en god weekend.
Venlig hilsen ilgp.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 18-03-06 20:59

Hva' med at acceptere svaret?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 21:24

jamen selvtak ilgp og god rest weekend til dig også ... altid svært at huske småtingene af en eller anden grund

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 19-03-06 10:41

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk