/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Overclocke
Fra : Kasdeh
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 18-03-06 14:37

Jeg har et Asus Geforce 6200 GE, der medfølger et program til at overclocke. Er der nogen der har prøvet at overclocke dette kort og i givet fald hvor meget ?

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 19-03-06 00:25

Jeg har en AMD-64-3500+ som jeg har clocket 5% med en zalman CNPS7000B AlCu som kører lownoise.
samt et ASUS X800XL 256 som også er clocket 5% med zalman VF-700 Cu også i lownoise.
Tilsammen gav det næsten 6% i 3Dmark 2003.

Så hvis din køler god, så bare clock løs.

Hver gang du går op i hastighed, så prøv det efter med f.eks. 3Dmark 2003 eller 2001.
Det presser din PC så de går i stå, hvis du har clocket den for meget.
Hvis den ikke går kold midt i det hele, så kan dit kort godt klare det.

Jeg nåede 20 runder ca. før jeg fandt mit systems max ydelse.

Annuller spørgsmålet
Fra : Kasdeh

Dato : 20-03-06 20:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål