/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Midlertidig stald
Fra : zetasus
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 18-03-06 09:49

Hej med jer

Vi er ved at bygge helt fra bunden - både hus og stald - og har derfor brug for en midlertidig stald til mine heste (3 stk) i et halvt års tid. Hvor finder man sådan en stald henne? Gerne udlejning - ikke for dyrt.

NB Vi bygger i Skælskør.

Mvh

Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-03-06 11:00

prøv at kigge på www.heste-nettet.dk under markedspladsen, der er en kategori med stald og udleje

Eller prøv www.joras.dk, også markedspladsen.

mvh Christina

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 18-03-06 16:22
Annuller spørgsmålet
Fra : zetasus

Dato : 19-03-06 11:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål