/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
hvilken udbyder skal jeg vælge
Fra : Jens43
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 17-03-06 18:02

Kære venner.
Mit gamle modem er ved at drive mig til vanvid. Det er blevet tid til at skifte til en hurtigere forbindelse, men hvilken???
Jeg har en bærbar pc, har behov for at kunne downloade musik o.l men har ikke behov for at kunne streame film.

HVem skal man vælge i junglen af bredbåndsudbydere???
Jeg er mest til en fast månedlig pris, tror ikke meget på den der forbrugsafregnede model.

Har I nogle forslag/erfaringer jeg kan drage nytte af?

På forhånd tak
Jens43

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-03-06 18:13

Når du spørger som du gør, bor du formentlig ikke i et antenneforeningsområde?
Ellers vil jeg bestemt anbefale ARROWNET http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=3
Det virker upåklageligt og så er det billigt.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 17-03-06 18:18

Jamen, der er jo altid enten Cybercity eller TDC. Som begge er gode på hver dagens måde.
Begge tilbyde også bredbåndstelefoni, så det er prisen der måske afgøre det i sidste ende.

Jeg er kunde nu hos TDC og er tilfreds med det. Før var jeg hos CC og var tilfreds med det. Jeg bliver dog hos TDC nu, så jeg er lidt længere fremme i fejlrettelses køen.

Jeg tror det er ligesom med biler. Enten er man til det ene eller det andet mærke.!!!

Men hold dig langt væk fra Tele 2...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 18:26

Jeg har Kabel-TV fra TDC og der igennem har jeg Webspeed. En 256/128 Kb-forbindelse til fast pris 189 kr/md. Jeg er meget tilfreds, kan være på i døgndrift til denne faste lave pris. Det kræver selvf. at du har TDC-Kabel-TV.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 18:27

Ellers ville jeg vælge CyberCity. God dækning og billigt for en fast pris.

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 17-03-06 18:30

Hej

Vi har haft Cybercity - der hvor vi boede før og var meget tilfredse.
nu har vi tdc og er ligeledes tilfredse -
men har fiberbredbånd på vej i byen og skifter dertil

jeg tror at det er en "tros retning" om man vælger den ene eller den anden.

Fusses

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-03-06 19:32

Prisguide til hjælp for din søgen

http://www.teleprisguide.dk/forside.asp

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Jens43

Dato : 19-03-06 16:51

Tak for svaret taliskoko.