/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til KANDU-TEAMET
Fra : oz1eqp
Vist : 842 gange
100 point
Dato : 17-03-06 11:07

Hvor længe varer det før I reagerer på gentagne svinske kommentarer fra en vis Hr.
Arne Jacobsen.
Hans evige chikane af brugere har efterhånden stået på i så lang tid,
at man burde mene det er på tide I vågner op og gør noget konsekvent ved sagen.
Men I er jo ikke kendt for at reagere særligt hurtigt på henvendelser,
hvis I overhovedet reagerer.
Med venlig hilsen

oz1eqp

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 17-03-06 11:18

hvorfor blacklister du ham ikke bare? eller lader som ingenting når han skriver dumme kommentarer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-03-06 11:22

Hvis du vil i kontakt med kandu skal du skrive til service@kandu.dk

http://www.kandu.dk/contact.aspx

Jeg har altid fået svar.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-03-06 11:22

Mener du det løser problemet,for det tror jeg ikke på at det gør.
oz1eqp

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-03-06 11:23

tak for det ans.
oz1eqp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-03-06 11:26

oz1eqp... det er som med TV... zap væk fra kanalen, hvis den ikke "passer". Ellers er nullerbullerpigen inde på noget, hvis man er træt af det, eller ikke kan "tåle mosten".
Kan I alle sammen ha' en rigtig fornøjelig weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-03-06 11:30

oz1eqp... sorry! men jeg kan ikke la' vær
Ta' det med løftet pande
Hygge...
Søren (som har meget mindre hår)

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-06 11:53

Hej oz1eqp, jeg er helt enig.

I går prøvede jeg venligt at hjælpe en der havde problemer med email og blev overfuset i den grad af AJ:

http://kandu.dk/spg84763.aspx

Ved stadig ikke helt hvordan den kommentar omkring viden og tro skulle forstås...

Jeg er her fordi jeg synes det er sjovt at hjælpe folk, men man mister sgu lidt lysten ovenpå sådan en...

Men helt generelt synes jeg der er en del folk herinde der er nogle mavesure røvhuller. Hvis man prøver at gøre noget godt bliver man hurtigt pillet ned igen enten ved at blive tildelt 0 stjerner for et tip alle andre mærkværdigvis synes er helt i top eller sure kommentarer fra folk der bruger mere tid på mundhuggeri end på at hjælpe folk.

Men nu må i klare jer selv en uges tid for jeg tager jeg på ferie i morgen, så i må ha det så godt imens

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-03-06 12:14

kan kun give dig ret Lars.
Desværre
oz1eqp

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-03-06 12:23

Tja, han er et tilbagevendende problem - dog heldigvis i mindre grad end tidligere - nu er jeg jo heldigvis blevet blacklistet af ham, så det hjælper jo en del...

God weekend herfra også!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-06 12:26

Lars > Bliv ved med at hjælpe - du har mange gode svar - og hjælp så "vi" færdig i det andet spørgsmål. God ferie.

Så forstår jeg ikke at Clan mener man skal "zappe" væk fordi en bruger efterhånden kan tillade sig alt her på kandu. Formålet må da være at blive hvis man kan hjælpe og så må det da være AJ der skal zappe væk, det er ham der er årsag til at en tråd bliver ødelagt - og hans ubehageligheder i snart alle tråde skal ikke ha' lov til at stå uimodsagt. Men OK at du har en anden mening.

oz1eqp jeg forstår dig så godt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-03-06 13:02

Jeg håber ikke kandu.dk ser det som "godt fjernsyn" at lade AJ fortsætte herinde. Dog er min hverdag på kandu blevet lidt lettere efter jeg har BL´et ham... Men ellers skal han bare UD...

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-03-06 13:05

Det var da rart at se at også andre kan se problemet.
Jeg har forelagt spørgsmålet for KANDU-Teamet,så må vi se,
om de overhovedet gider svare.
oz1eqp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-03-06 13:12

i og for sig enig med bentjuul... men jeg vil ikke spilde min tid på AJ, så i bund og grund er jeg 100% enig med dig, mit 1'ste fremsprang af, at jeg ikke vil spilde krudt på ham.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-06 13:13

Som bentjuul bliv endelig ved Lars, du ved meget og blandt andet jeg suger viden til mig, selv om du ikke har været i mine spørgsmål, så lærer jeg også af at læse svarene på andres, selve problemet er jeg bange for ikke bliver løst, Kandu reagerere ikke og der har i tidens løb været mange forsøg, at så A.J får point her: http://www.kandu.dk/Spg84753.aspx for ubrugelige kommentarer, gør bare situationen værre
Citat
jeg får mange point for gode svar
eller noget i den retning, som fæhovedet plejer at skrive

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-03-06 13:22

oz1eqp

Som du vel har bemærket, har jeg samme holdning som du, omend jeg er lidt mere grov i min adfærd, men jeg kan slet ikke følge den ellers så fornuftige CLAN.

Der er ingen tvivl om, at CLAN er et besindigt menneske, men han må dog acceptere, at der beviseligt er nogen, som har andre måder at førsøge at fjerne et problem på, end ved at benytte sig af denne "sluk lyset.... så er alt grimt væk".

Det er det jo kun for den som roder rundt i mørket, men sgu da ikke for alle andre. Synes jeg har set den samme holdning i dansk politik...... men det er jo en helt anden sag.

God forårsweekend. Man kan jo sætte sig på altanen/terrassen med en parasol og til lambadarytmer indtage en dobbelt Kualalumpur med stå og tingeltangel.

ER det jo forår.......... i forlængelse af CLANS m.fl. løsningsmodel på den hæslige pestsygdom arnefuckingpunktumjakobsen. (tak Molo.... fed ordgymnastik)

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-03-06 13:26

Den var god Klumme.
God weekend og pas nu på du ikke bliver solskoldet.
oz1eqp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-03-06 13:28

Klumme dog

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-03-06 13:47

Historien gentager sig... jeg kan b.la nævne navne som Zonker, RAM, RAM2, Frida m.fl. De blev alle før eller siden "lukket ude", og det sker såmend også med AJ - bare vent og se! Og ja... nogen skal jo gøre Kandu opmærksom på det, da de åbentbart ikke selv følger meget med i deres forum
Rigtig god weekend til jer alle sammen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-03-06 14:00

Det kan godt være at Kanduteamet har opgivet deres udelukkelsespolitik, i erkendelse af, at det ikke nytter noget alligevel.

Ganske vist er AJ ikke så meget specialist i EDB, selvom han påstår 25 års SPECIALISTERFARING LOOOOOOL, at idioten kan finde ud af at bruge en proxy, men det afgørende er osse, at andre brugere, specielt nye brugere, føler opbakning når møgdyret helt urimeligt overfuser dem. De skal ikke føle, at de står alene mod denne pestbyld.

Go wekend....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-03-06 14:06

Jeg har tidligere givet et forslag i en anden tråd, tag superpoint fra ham og fremover er han "almindelig" bruger.

God weekend

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-06 14:11

Dengang AJ var på sit højeste, og førte sig sådan frem i faktisk alle tråde han deltog i, var der flere der forsøgte at få manden harpet ud herfra..............

Men i dette spørgsmål har jeg fundet af, hvad det er der "tænder" AJ, det er faktisk når han selv har "dummet" sig (ikke at det er en undskyldning, men en meget almindelig handling set ud fra et psykologisk synspunkt).

http://kandu.dk/spg84763.aspx

Det er når han bliver pissesur.....ikke på andre brugere, som man ellers kan få indtrykket af, da det er dem det går ud over..........Næ, det er når han selv har jokket i spinaten, enten ved at svare noget forkert p.g.a. uvidenhed (som i spørgsmålet i mit link, hvor han ikke kendte et program i Windows) eller værre endnu.....når nogen gør opmærksom på, at det er noget forkert han har skrevet.

Så bliver AJ sur, forlegen, ærgerlig, føler sig endda måske lidt dum.......men da det gør ondt at slå sig selv hårdt oveni hovedet, er det nemmere at afreagere på andre der ikke lige er enige med ham, ved at overfuse dem, og så kan AJ måske endda overbevise sig selv om, at det er alle de andre der er forkert på den og nogen dumme svin.

mvh dova

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-03-06 14:18

Dova
Der er jo mange, som ikke kan lide at tabe ansigt,og så findes der nogle med store
mindreværdskomplekser,og jeg tror det er der skoen trykker.
oz1eqp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-03-06 14:36

I stedet for at oprette den ene tråd efter den anden om en bruger, burde man skrive til service@kandu.dk i stedet, hvis man er utilfreds.

Den omtalte bruger får den opmærksomhed, som han ønsker.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-03-06 15:17

Der er sendt en mail til KANDU Teamet.
Hvad gør det at skabe lidt debat om emnet,det kunne jo være at det virkede på et eller
andet tidspunkt.Hvis man bare sidder og venter på at der skal ske noget af sig selv,
så skal man vist vente længe.
oz1eqp

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-03-06 15:52

kære medbrugere på kandu, denne tråd og andre bristede tråde alle handlende om en person hr A. J , jeg syntes det er alt for meget krudt der blir ham til del, sikkert hans ordvalg er til tider nok uden for dansk sprognævns domæne, men jeg syntes det er rigtig træls at læse på, er der ikke gået lidt sport i at gå efter ham , ved hans mindste ytring, der ryger da en finke af panden hos os alle , osse her ovre i jylland som de siger på sjælland....jeg ønsker alle en god weekend

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-03-06 16:03

Hej oz1eqp.

Jeg er selvfølgelig HELT enig med dig i at dette problembarn bør stoppes, det tror jeg såmænd de fleste er - men jeg tænker nu altid på de helt nye spørgere som ikke forventer sådan en gang hakkelse når de pænt spørger om et eller andet. Dette er vel en seriøs side og man forventer afgjort ikke at blive bedt om at holde sin kæft eller blive kaldt dum, når man stiller spørgsmål - derfor tror jeg faktisk at mange nye, bliver engangsspørgere, han skræmmer dem simpelthen væk. Ingen behøver finde sig i sådan en opførsel som han udviser, der er andre steder man kan stille spørgsmål.

Men - et eller andet sted så tror jeg teamet måske betragter ham som havende en vis underholdningsværdi, hvorfor ellers lade ham fortsætte?

Ans >> Må jeg lige spørge - kan du huske hvor lang tid der i snit er gået før du fik svar, når du har skrevet til teamet, på den adr. du satte ind?
Er det dage eller måske uger?

Vh Dorthe.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 17-03-06 16:13

Det ville jeg også gerne vide.Jeg har skrevet til dem før,
men har aldrig fået nogen respons fra dem.
oz1eqp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-03-06 16:17

Der er gået mellem en ½ time og 2 dage.

Et enkelt spørgsmål har jeg ikke fået svar på.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-03-06 17:20

ans>> Ok tak for oplysningen, så er der jo tid endnu da jeg først sendte mail i går.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 18-03-06 11:45

Har endnu ikke fået svar mail fra KANDU Teamet,tvivler også på,
om der overhovedet kommer nogen reaktion fra dem.
Beklageligt.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-03-06 12:21

oz1eqp

Det er jo en kontroversiel sag du skriver til dem om, og da det jo er almindelig kendt, at de er yderst konfliktsky og kommunikationslammede, skal du såmænd ikke blive forbavset, hvis du intet hører. De vil kort og godt skide dig et stykke

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 18-03-06 12:58

ja klumme,det er der vist ingen tvivl om.
oz1eqp

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 19-03-06 10:27

Tak for svaret lawitt.
Vi er enige.
oz1eqp