/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jamen dog !
Fra : natmaden
Vist : 740 gange
400 point
Dato : 17-03-06 07:51

Jamen dog !
Se nu du er her, ved denne ligegyldige overskrift.
ja så må du hellere lige vide at denne tråd, den handler om brok og brok og brok.
Det ligger mig nomalt til mig at være ligeglad. men det sætter mit pis i kog, at se
at denne lovløshed, den fortsætter.
ja-ja point er da sjove nok, men nul stjerne i et tips, jo der står at nul stjerne ikke dur.
Det er da for mig ok at give nul.
Men denne tråds kerne er folks tiltaleform over for hinnanden.
Er det rigtigt ok, og at denne tråd er en følge på visse folks nul,
som jo betyder dur ikke, kan være rigtigt.

Er kandu virkelig indrettet til spørgsmål om e-mail, hovr at man bare skal søge på ordet nossefår.
eller ... ja.
personligt mener jeg at det var en dårlig ting at kunne blokkere for visse brugere,
men nul * betyder vel at man har en aktiv mening.
jeg vil begynde,,, jeg er begyndt at blackliste den slags.

sorry skrift og stavefejl, men letter sur det er jeg da.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-03-06 07:54

ja og så glemte jeg et par link der , for mig sæter tingene sammen
men den kan tages herfra http://www.kandu.dk/tip13810.aspx

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 17-03-06 08:07

ja sjovt, jeg er den nr. 10 der kikker, in her.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 08:41

åhhhh hvor synd - tror skyen er røget af natmaden

men for hulan - der er flere der skal lære at lægge bånd på sig selv - desværre !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-03-06 09:44

ja merit med dk, skyen gled af, og det er synd, den gav aromaen.

Næ men det er allerede bevist at i tips, der er folk hurtige, og i spørgsmål, jae der er der tid.
s_ild, hæ nr 10, min nu, nr 51..

når nu er det puttetid.
God dag og sov godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 13:51

den soven natmad - hmmm får underlige input med pålæg der kan gå selv - ufff

Accepteret svar
Fra : ardal123

Modtaget 400 point
Dato : 17-03-06 18:11

husk det er natmaden der feder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 20:01

ja selvfølgelig skal du komme og tage mine tanker om en lækker natmad fra mig ardal

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 17-03-06 21:38

undskyld miritdk.
jeg spiser også altid et stykke lækkert natmad,mums mums.
p.s. jeg burde have læst din profil før jeg skrev.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 22:53

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 22:54

du er tilgivet ardal - natmaden jeg glædede mig til var en sen middag og den er overstået - så der bliver ikke spist mere før sovetid (tror jeg) - selvom jeg har en rigtig god aftale med en halv banan der lige skal gufles

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-03-06 16:18

ja miritdk, en halv banan er ikke meget, én bid og den er ikke halv mere

Men at natmad feder... hmm, det er da altid nat et sted, hmm, ligger svaret på
verdens problem med overbevægtning gemt her

nå men dette er vist endt i Big Smalltalk, og andre har taget sig af det grundlæggende i denne kandutråd, så bananbaren lukkes.

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 18-03-06 16:31

Tak for svaret ardal123.

Ja gu feder det, men jeg får stadig afslag om at få mit eget postnr.

Bananer feder mere, end,, end øh end, tror jeg nok

Humor, det feder ikke , hverken dag eller nat,
og er et vigtigt krydderi til livets madpakke

God weekend til jer.
Hilsen Jørgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 16:32

HOOOOOOOV - hvordan skal jeg få min nathalvebanantrøster når du lukker baren ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 16:44

Citat
Humor, det feder ikke , hverken dag eller nat,
og er et vigtigt krydderi til livets madpakke

den var værd at gemme og det gør jeg så

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-03-06 16:53

Så-Så mirit, gå nu ikke helt bananas. du fortjener mere end det, ved bare ikke lige hvad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 16:58

en HEL banan ???

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 18-03-06 17:04

tak til natmaden.
vi bliver ved med at spise et stykke inden vi går til ro.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 17:08

ja nu du siger det ardal !!!!