/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
SuZuki. Insruktionsbog!
Fra : TEAS
Vist : 515 gange
300 point
Dato : 17-03-06 02:00

Instruktionsbog til Suzuki. Gsx 750R.1994.
Er der nogen der ligger inde med instruktionsbogen
til ovennævte
på dansk-engelsk-tysk-norsk eller svensk
Jeg er meget interesseret i omtalte bog da jeg er i gang
med renovering af cyklen

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 17-03-06 06:25

Hej,

Hvilken type er det?? GSX-R750 er lavet i en del forskellige udgaver som er noget forskellige. Måske laver Haynes, Clymer eller MotoBuch en bog til den, men typen skal vides. Hvis den findes så kan jeg let få bogen hjem til dig.

MVH
www.dinmc.dk

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 300 point
Dato : 17-03-06 07:13

Ja der findes flere muligheder.
Hos CLYMER har de f.eks. denne:
https://www.buyprism.com/ProductDetail.asp?PRDID=395
Hos HAYNES har de denne:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=13609&langId=-1&parent_category_rn=15012

Jeg vil klart anbefale at du køber disse gennem et europæisk (EU) forlag, da du ellers skal betale div. afgifter fra et ikke EU-land.

Hvis du bare skal bruge en instruktionsbog kan du f.eks henvende dig hos Danmrks vel nok største boghandler når det drejer sig om motormanualer og instruktionsbøger, nemlig Køsters Motorboghandel i Randers. Hvis du bor i nærheden kan du få den idag ellers sender de den så du har den imorgen:
http://www.kosters.dk/

Held og Lykke med din dejlige mc ...og GOD SÆSON

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-03-06 07:17

PS Du kan evt. læse dette tip som jeg skrev for et par år siden (det fortæller dog stort set det samme som jeg har kommenteret ovenstående)
http://www.kandu.dk/Tip7714.aspx

/Palle

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 20-03-06 20:36

Suzuki Gsx R750 eller Gsx 750R jeg mener der kun er en model 750 i 1994.
mvh
Teas

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 24-03-06 20:29

Tak for svaret pallenoc.
Jeg fanft den rigtige instuktionsbog.
mvh
Teas