/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Niarn
Fra : 10.Totti
Vist : 379 gange
20 point
Dato : 15-03-06 20:37

Nogen der ved hvornår der kommer en ny single/album fra ham?

Han sagde i tv i mandags at albummet var lige på trapperne..nogen der ved det mere præsist ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-06 20:45

Vi ved godt at der her på siden, ikke er sket så meget på det sidste, men vi har brugt de sidste par måneder på at indspille den nye plade. I aften har vi drukket os pisse stive og indspille-titelnummeret til pladen. Og vi kan, uden at love for meget, sige at det bliver en fucking dope plade. Glæd jer mother fuckers, her et lille billede i kan onanere til

Dette er det nærmeste man kan komme på oplysningen om udgivelsen

fra dette link

http://www.niarn.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-06 20:46

Hov glemte at skrive, at det står på deres hjemmeside dateret den 13.1.06

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 15-03-06 21:09

Når ikke engang pladeselskabet (http://www.copenhagenrecords.dk/) har noteret en udgivelsesdato endnu, så er det nok fordi den ikke kendes endnu. Jeg kan huske at jeg selv gik i uvished om Bloodhound Gang i flere år, hvor både deres egen hjemmeside og div. medier sagde: "nyt er på vej" - gang på gang blev tidsrammen dog rykket, og først en måned inden udgivelsen af "Hefty Fine" fik jeg informationen. Derfor tror jeg desværre heller ikke, at Niarn dukker op med nyt album den næste måned eller to. Ofte er pladeproduktion en langsommelig proces, og både du og andre Niarn-fans vil vel gerne have et godt produkt?

Så væbn dig med tålmodighed og hold øje med Niarns egen og Copenhagen Records' hjemmeside, så skal du nok finde ud af, NÅR der er en dato på banen.