/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
søger opskrift
Fra : baykris
Vist : 541 gange
20 point
Dato : 15-03-06 16:27

Er der nogen som har en opskrift på hue med øreklapper, str. 3 årvenlig hilsen
ddtmtj@webspeed.dk
vær sød at sende den til mig.

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 15-03-06 16:31

Ja tak jeg vil gerne modtage en mail, når der kommer nye indlæg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-06 17:02

baykris... prøv at se om der er noget du kan bruge her

http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php

Under dit spørgsmål står der - abonner på dette spørgsmål - der står automatisk et flueben i ja tak, osv, så det er ikke nødvendigt, at skrive et ekstra indlæg..... dette er positivt ment, du må endelig ikke tro det er en kritik

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 15-03-06 17:06

http://www.garnstudio.com/lang/dk/oppskrift_oversikt.php?fra=0&&drops=s12&&lang=no

Jamen dog, der er faktisk flere modeller at vælge imellem, du må selv kopiere opskrifterne og sende til din mail

Godkendelse af svar
Fra : baykris

Dato : 15-03-06 18:31

Tak for svaret Nordsted1.
hilsen Conny fra odense

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-06 18:40

Selv tak, og velkommen til kandu