/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brugerkonti problem
Fra : Jonn87
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 15-03-06 15:10

efter jeg var inde i brugerkonti og oprette en bruger kan jeg ikke logge mig ind på min standarde "administrator" bruger hvor alle mine gamle indstillinger osv. er!

Hvordan får jeg slettet denne nye bruger så jeg kan komme ind på Administrator igen og bruge den??

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 60 point
Dato : 15-03-06 15:23

Derinde hvor du har oprettet kontoen, har du også mulighed for at slette kontoen igen. Tag lige en back-up af det vigtigste først.

ampere

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 15-03-06 15:38

jeg fik løst problemet ved at gendanne computeren fra et tidligere tidspunkt..