/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE i fuld windows
Fra : amc
Vist : 635 gange
100 point
Dato : 15-03-06 14:43

Hvordan får får jeg min IE til at åben i i fuld windows hver gang

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 15-03-06 14:57

Det gør den vist bare ikke -jeg tror det ligger i programmet. Du skal trække i vinduet, så det fylder hele skærmen - så åbner det sådan næste gang. Den størrelse man lukker ned i, er den størrelse programmet åbner i næste gang.

Hvis der er en anden løsning - så håber jeg den kommer her -synes også det er møg irriternede

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-06 15:01

Ja jeg ved det desværre heller ikke, så derfor

Citat
Hvis der er en anden løsning - så håber jeg den kommer her -synes også det er møg irriternede

mvh dova

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 15-03-06 15:07

Hej, det kan lade sig gøre:

http://www.theeldergeek.com/maximize_internet_explorer.htm

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-03-06 15:14

tryk på maximer _ [ ] X (den midterste)
Og tryk X
Næste gang du åbner - er den maximeret.
.
Vil du ha' en større IE så tryk på F11 og igen F11 for at få den tilbage.
.
Molokyle har lavet en browser hvor browservinduet fylder det hele.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 15-03-06 15:16

Scenarie 1:
Citat
Højreklik på Ikonen og vælg nederst i menuen : 'Egenskaber'

Vælg så 'Kør:' og rul ned til 'Maksimeret' ..og klik [Ok]

Scenarie 2:
Citat
Klik på 'Maksimer' ikonet øverst til højre i browservinduet = [_]

Luk det så med ALT+F4
BEMÆRK: ...ikke med lukke-ikonet = [X] ..øverst til højre i browservinduet!)

Scenarie 3:
Citat
Træk browservinduet ud til skærmkanten med musen og klik [X]

Scenarie 4:

På en internet-/hjemmeside eller lokalt som genvej? :

Kopier og gem som index.html :
Kode
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>
<head>
<title>Index</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<meta name="description" content="Index">
</head>
<body onload="window.open('DIN_SIDE.html','_blank','fullscreen=yes');window.opener=''window.close();">
</body>
</html>

..hvor DIN_SIDE.html er din hjemmeside URL.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-03-06 15:46

Hejsa

Først åbner du vinduet

Så fører du musen ud til kanten og trækker vinduet helt ud-det gør du alle fire steder

Når den så fylder hele skærmen ER DET VIGTIG AT DU GÅR OP OG MAXIMERER VNDUET
DET ER DEN I MIDTEN ALLERØVERST TIL HØJRE

Så vil du få fuld skærm hver gang

MVH
Brian

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 15-03-06 16:19

Sådan et dumt lille problem -der har irriteret mig meget længe, og så er løsningen så enkel -jeg føler mig og fordi jeg nu har løsningen.

amc - tak fordi du stillede et godt spørgsmål og tak til alle jer med svarene - vil gemme en kopi af svarene på min PC til næste gang, der går ged i den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-06 09:50

haha det er som regel de små ting man glemmer helt og først
du kan jo tilføje spørgsmålet her til favoritter så behøver du ikke gemme det - hvis nu det skulle gå tabt engang

ps.. du lukker spørgsmålet ved at trykke accepter - så kan en anden bruger få glæde af svaret også under en søgning

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 16-03-06 11:26

- miritdk

Bare lige for en ordens skyld - så kan JEG ikke lukke spørgsmålet, da jeg ikke stillede det - jeg takkede bare, fordi jeg også have brug for svaret ;

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-06 11:40

wasabiwoman - kan godt forstå du misforstod indlægget - min fejl jeg ikke satte navn på - men det med lukningen var jo til amc

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 12:44

Nu venter jeg bare på påængårnø !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 16-03-06 13:18

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 13:37

Selvtak

</MOLOKYLE>