/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
online læge please hjelp
Fra : ulf112
Vist : 659 gange
40 point
Dato : 15-03-06 07:52

hej da jeg var i badet i morges opdagede jeg en lille hård "ting" lige ved min højre brystvorte under huden. det undre mig meget for det kan jo ikke være bryst kræft eftersom jeg er en mand og nu kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvordan jeg kan skrive med en læge online og han moske kan svare mig på hvad det er

få forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 40 point
Dato : 15-03-06 09:29

hejsa

ae at komme til lægen, han har åben nu....

ellers har det fleste læger så du kan skive til dem på en hjemmeside

det er vist ikke kun forundt kvinder at have brystkræft...

good luck

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 15-03-06 12:31

selv om det er få mænd der får brystkræft, kan mænd godt få brystkræft, så gå til læge

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 15-03-06 13:41

ja okay jeg tjekker det lige med en læge mange tak begge to

Godkendelse af svar
Fra : ulf112

Dato : 15-03-06 13:44

Tak for svaret Tordenkalven.