/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Print bred internetside?
Fra : richardt
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 14-03-06 21:02

Jeg kan ikke justere printeren til at udskrive en lidt for bred internetside.
Siden www.dan-tjek.dk vises på skærmen ca. 20 % for bred, kan køre linialen i bunden lidt,
Ved udskrift mangler lidt af teksten i højre side af lodret A-4.
Har ændret skærmopløsning, tekst størrelse og i Filer- Udskriv ændret margen mm. alt sammen uden at kunne få hele siden udskrevet.
Har været inde i Funktioner- Avangeret og har ikke fundet noget der hjælper.
Jeg ville gerne have haft en funktion som ligner ' Tilpas billede til A-4/siden ' .
Har nogen en ide om en løsning, jeg kan godt i de fleste tilfælde nøjes med at printe ud i vandret papirstilling, men det er jo lidt klodset.

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 14-03-06 21:10

Den eneste umiddelbare løsning er at printe på langs af papiret, så vil siden sagtens kunne ligge der.
Desværre er det ikke alle printere/drivere der understøtter at du kan tilpasse siden til at være indenfor papiret, ellers havde dette være at foretrække.
Funktionen findes på de fleste HP printere.

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-06 21:31

Hej,

Gør som jeg: Brug Firefox når du skal printe den slags sider. Det ser pænere ud end at printe på langs

Du kan hente den her:

http://www.mozilla.com/firefox/

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-03-06 23:01

Du kunne jo også tage et "print screen" og kopiere over på et dokument og tilpasse størelsen der...

Godkendelse af svar
Fra : richardt

Dato : 14-03-06 23:34

Tak for svaret lawitt.
Det er lige netop sådan en facillitet , med at kunne bruge ' Tilpas side ' ved udprintning.
Det er super godt.
Tak skal i alle have for den hurtige respons på mit nødråb.
MVH Richardt