/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Download til andet drev end c:
Fra : BananJoe.
Vist : 429 gange
20 point
Dato : 14-03-06 13:51

Hey

Hvordan kan jeg downloade noget fra en hjemmeside, til fx drev D:, uden windows lægger det på C: og så flytter det over når hele filen er blevet downloadet?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-03-06 14:17

Du trykker gem som, og markerer gem i, og vælger d-drevet.

Kommentar
Fra : jkl82

Dato : 14-03-06 15:09

du skal højreklikke på det du skal have gemt

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-03-06 15:35

jkl82->>Det skal man uanset om det skal på C:\ ellerD:\

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 20 point
Dato : 14-03-06 16:32

Det kan du kun ved at bruge et selvstændigt download program som f.x. GetRight, Windows er hardcoded til at gøre det på den lamme måde, dvs det er indbygget i Windows og kan ikke slåes fra, ikke engang i registrerings databasen. Et download program derimod laver en "direkte linie" fra der hvor du henter fra til det sted på det drev du vil gemme det.

Godkendelse af svar
Fra : BananJoe.

Dato : 14-03-06 20:12

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 15-03-06 18:50

Ingen årsag, glad for at hjælpe