/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Toiletartiker til campingvogn
Fra : ampere
Vist : 847 gange
40 point
Dato : 14-03-06 13:17

Jeg skal ud og købe toiletartikler/rens (det man kommer i toilettet) til vores nye campingvogn, men ved ikke hvilke der er bedst og gerne miljøvenlige.

Håber I kan hjælpe.

ampere

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-06 13:24

Jeg mener det er dem midt på siden vi bruger - grøn og rød - men om det er det mest miljøvenlige ved jeg ikke, det var det vi blev anbefalet af forhandleren. Vi køber ikke specielt toiletpapir

http://www.campingpriser.dk/acatalog/Forsiden_Toiletartikler_Kemiske_v_sker__6__36.html

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-03-06 13:25

Hej Ampere.

Find en campingforretning og tag en snak med dem. Umiddelbart skulle man muligvis tro at disse produkter er dyrere i campingforretningerne men det er ikke vores erfaring.

Rigtig god fornøjelse - campinglivet er utrolig dejligt
Venlig hilsen Dorthe - campist gennem mange mange år.

Kommentar
Fra : hellegudme

Dato : 14-03-06 13:41

Vi plejer også at bruge det i de hvide flasker med den grønne og den røde etiket på.
Med hensyn til toiletpapir, så køber vi heller ikke specielt papir, som jo er hundedyrt. Vi køber det der hedder "Compakt", som du kan få i Føtex og Bilka. Der er af og til 3 pakker a 6 ruller på tilbud til 50,- kr. Det er drøjt i brug og opløses uden problemer i dunken.
Håber I får lige så stor fornøjelse af campinglivet, som vi har.
Hilsen
Helle

Godkendelse af svar
Fra : ampere

Dato : 14-03-06 14:39

Tak for svaret Nordsted1. Med dit spor fandt jeg nedenstående, hvoraf det fremgår at produktet er miljøgodkendt i Tyskland - bedre end inden godkendelse.

http://www.miljoeogsundhed.dk/spoergsmaal_svar/forum_view.asp?post_id=2723&forum_id=22&forum_name=Kemiske+stoffer

Vi har camperet i mange år, men kun med telt. Og selvom venner, familie og hund har syntes vi har camperet på nogle tåbelige tidspunkter af året, bliver det nu rart med en campingvogn.

Tak for øvrige indlæg - håber på en god dansk sommer i år

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-03-06 14:55

med campingvognen, den bliver i glade for.

Hvorfor skulle du også lige spørge om sådan noget, nu får jeg lyst til at komme afsted

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 14-03-06 15:02

ja hvem får ikke lyst til det
bliver helt depi når jeg kigger ud med alt det sne
her lige et link til billige campting
http://butik.hks-camping.dk/default.php?cPath=274_119

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 14-03-06 16:36

Ja, jeg har selv svært ved ventetiden - det kan ikke gå for hurtigt med at komme afsted. Det bliver rart bare at kunne tage af sted i weekenderne ud i det blå/grønne

1133 - tak for linket.

mvh. ampere

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 14-03-06 17:23

var så lidt
men pas nu på med ikke at få å mange ampere når i er på camping

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-03-06 18:54
Kommentar
Fra : 1133

Dato : 14-03-06 19:21

der er noget at kigge vidre på
men desværre ikke i aften

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 15-03-06 09:14

1133 -

ampere

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 15-03-06 15:33

Det her er vist et godt tilbud, ikk!?

http://www.kbh-camping.dk/tilbud.aspx

ampere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-06 16:14

Jo, det ser billigt ud, snup du bare det. Som før skrevet, køber vi ikke specielt toiletpapir, men nu det følger med er det jo godt nok.