/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
vil.du - anja 2. udgave 1. opl
Fra : aasenissum
Vist : 530 gange
50 point
Dato : 14-03-06 10:02

vildunuseåkomme. så jeg ikke igen giver points til en anden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-06 10:18

skriv en privat meddelelse til vil.du - hun skal nok dukke op

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-03-06 10:23

->miritdk
Hva' pokker--er du også ude efter fejlpoint

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-06 10:38

nejtak - det var bare et lille hint - eller hygger du dig ????

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-06 11:42

jamenkæreaasenissumdetviljegdasågerne
ogjegsigersamtidigpænttakoghaengodag

Det' dælme svært at holde tastefingeren fra 'space-knappen'

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-03-06 11:51

nåed'såutroligsværtmenvikandagodtmedlidtøvelse
pointjægerenmirittedenharjegikkeoplevetførnumendetpasservistikkepåhendeogsåpoints

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-06 13:19

hvis du bliver ved aase - så får stakkels vil.du jo aldrig sine point

mendeterjotemmelighyggeligtnårmanfalderindientrådderergladnåraltkommertilalt

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-03-06 13:57

jajegvedikkeomierklaroverdetmendettesprogkaldestrøffelsprogtrøflerharnemligingenspacetastdeerfødtfattigeogsparerpådennemådedeerlidtdummemenhvadetervivelallesammennogetheltandeterathermåmanikkelavetyrkfejlfordisåertrøffelsprogulæseligtativeddet.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-03-06 13:59

jeg vil osse ha et par point

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-06 14:01

ihhh vil.du detvarjegikkeklarovermendeterrimeligsværtatladeværemedatbrugemellemrumstasten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-06 14:28

daaaaaaaaaaav holniels

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-03-06 15:48

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA

MELLEMRUM
\/
ihhh vil.du detvarjegikkeklarovermendeterrimeligsværtatladeværemedatbrugemellemrumstasten

menduharsåsandeligretdetervirkeligsværtdetherforfingrenevilheletidennedogtrykkepådendummetastmåskekanmankøbeettrøffeltastatur?erdernogenafjerderveddet?hvisiharetlinkviljegdaværemegettaknemmeligfordetvilgøretrøffelskrivningenenheldelnemmereoghejsåtildigholnielsvelkommentilidiotlandellertrøffellanddetmåduselvom...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-03-06 18:22

holnielssåmådustrammedigansåmåvisehvadsomdermåskekanskesensduerheldig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-06 18:35

den der danske landflygtige normand fortjener ski da point - om ikke andet så fordi han endelig er dumpet tilbage på kandu

nejaltsånuvedjegikkehvadjegskalspiseforjegglemteattagenogetudaffryserensådetblivernokflademadderigenigenogjeghavdedaellerssetfremtiletellerandetgodtogluntøvøvøv

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-03-06 19:23

fladeudenfrysermadderhvadtrænerdutildulillemirittetomfryserfest???

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-03-06 21:12

jegspiserguldkaramellermedorangesomjegharkøbtitirstrupieftermiddagsstikden!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-03-06 22:45

nårmanglemmerattagemadudaffryserensåmåmangåsultenisengogsåkanmanlæredetjamankanmankanossevælgeatspisedybfrosnekoteletterderikkeerstegtmendetervistnokretusundt

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-03-06 23:11

denlærdomerikkeformirittedodervilduhunholdersigtildefladesomjegnoksnartfåretparstykkeraf
avavavavav

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-03-06 00:44

jegkagårliflaemendeskaværmæleverstramajsååmegetgernemæagårkerpåoss

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-03-06 00:45

jegkagåtliflaemendeskaværmæleverstramajsååmegetgernemæagårkerpåoss

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-03-06 00:46

håwaltsågentagelserfremmerforståelsenmendenopmærksommelæservilseatdererentyrkfejlidenøversteomikkeflerepåtideatnatte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-06 05:38

deterunfairatmanikkekansovepåderigtigetidspunkterogsidderheroglurerpåkanduogjeggiderdetikkegørjegikkenikkenejsåjegmåfindeudafatfålavetdetomdetkanværemanskullekogesigenkopkaffeellertomåsketreogladesomomdethelebareerokogtagesigsammenellererdernogenderharetgodtråd?

ps...defladevarnuikkedetværsteogenkopthemedsigtebrødogsolbærmarmeladesenerevardenrenenydelsesåsultenisengkomjegdaikke - forrestenkomjegegentligsletikkeisengmenlåbarederpåsofaenogvågnedeoverrasketoveratdervarlysoverdethelenemlig

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 15-03-06 07:27

Tak for svaret vil.du. oghvavildunulilleduvikommerdatïlåsavnemirittesmorgenmadderforikkeattaleomnatmaden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-06 09:45

hovhovhovhovhoverdetbareminemadderdersavnessåerjegheldigvisfornærmet

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-03-06 11:29

kaffesøstermirtitskalsåmændnokklaresigmankandaleveafkærlighedogkildevandlængeogellerskanmandaspisenogetfuglemadderliggersåmegetrundtomkringfordifugleneikkekannåatspisealtdetvismiderudtildemforrestensigerjegdapænttakforalledegoepoængårhvisjegfårabstinenserafmangelpåtrøffelsprogviljegopretteentrøffeltråd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-06 16:01

ogsårenderhendeheribyenførvejeneerheltdækketafdenulideligesneigenigen ggg