/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Mette-Marit og kjærligheten
Fra : Signepigen
Vist : 1107 gange
60 point
Dato : 13-03-06 23:31

Min veninde ønsker sig brændende en børnebog som hedder Mette-Marit og kjærligheten. Bogen er den sidste i en serie af norske børnebøger. De har tilsyneladende noget nær kultstatus, for de er meget svære at finde. Og med denne sidste bog i serien er det tilsyneladende umuligt. Men det kunne jo være at en eller anden kendte en i Norge som vidste noget. Hvis nogen kan hjælpe mig tættere på at skaffe den, vil jeg være meget taknemmelig!

Signe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-06 00:02

jeg går ud fra du leder efter nyudgivelser af Bjørg Gaselle der har skrevet mette-marit bøgerne - men kan heller ikke finde lige den du taler om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-06 00:04
Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 14-03-06 03:05

Bogen serien er åbenbart blevet genoptrykt efter fornyet popularitet, fordi den norske kronprinsesse er opkaldt efter serien. Den bog du efterlyser, er udsolgt fra forlaget.

Jeg har søgt på antikvariat.net, der dækker hele Skandinavien. Men nej

Så vidt jeg kan se, har de den på Bokkilden.no, der står i hvertfald ikke noget om, at den er udsolgt

http://www.bokkilden.no/SearchResults.aspx?ftsearch=Mette-Marit+og+kj%c3%a6rligheten&filtertype=0

Den koster 129,- nkr , men de vil vist ha' 200 nkr. i porto!!!??!! , (Har været på ferie i Norge i sommer - meget smukt, men deres priser deroppe er bare helt )

Held og lykke med jagten.

Kommentar
Fra : Signepigen

Dato : 14-03-06 11:13

Hey
Hvor er det fedt med så hurtig respons! Jeg har ikke skrevet herinde før, synes virkelig det er fedt! Jeg har også selv været på bokkilden, og de har den ikke på lager. Jeg har meldt mig, så jeg får en mail når den bliver tilgængelig. Jeg har også kigget på hjemmesider for alle de antikvariater i norden jeg kunne få adgang til, uden held. Det skulle være hvis nogen tilfældigvis vidste at deres norske niece var vokset fra sin eller noget. Men mange tak for hjælpen!

Annuller spørgsmålet
Fra : Signepigen

Dato : 17-03-06 12:36

Min veninde har fået bogen forærende af en anden, som havde fundet den privat. Derfor har jeg ikke længere brug for hjælp.