/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvad svarer til den blå Xmas??
Fra : h_bmv
Vist : 424 gange
20 point
Dato : 13-03-06 21:37

Ved ikke om dette er den rigtige Kandu - kategori at stille dette spørgsmål i ?

ØL - KENDERE, HVAD svarer til, eller minder om den BLÅ CERES ROYAL XMAS ????? Nu kan de jo ikke købes ind til jul igen ............ Har kun 1 tilbage .........

Vh.

PS: Gider ikke høre om at det er den forkerte øl at kunne lide, EJ HELLER fra små glorie-pudsende afholds-engle !!!!!!!!

VH.

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 13-03-06 21:42

Annuller spørgsmålet
Fra : h_bmv

Dato : 13-03-06 21:45

jeg skal ikke sidde her og argumentere for at fjerne et inlæg der er kommet ind for m,ange gange fordi jeres site ikke fungerer ordentligt !!!!!!!!!!!