/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
KOMMENTAR TIL BROMMI
Fra : dhmoelsted
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 13-03-06 12:04

jeg lagde et tip ud ang. linksys router , som jeg er meget glad for.. da jeg langt fra er den rette til at teknisk vudere , dette produkt, så tillod jeg mig at linke til nogen der har lavet en kvalificeret test af dette produkt,
rent sagt i venlighed, forstår jeg så ikke det brommi antyder, ( jeg har forgæves privat henvendt mig uden svar) jeg er ikke ude på at score nemme point blot måske at gøre valget af en router nemmere.
jeg vedlægger brommi kommentar ved pointgivningen

Når du nu skriver et tip.. så kom med dine EGNE erfaringer og inputs.. istedet for den nemme løsning med et link...
Produktet er godt... enig.. kender det godt

hilsen hans

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-06 17:45

Citat
Skulle der være en der er i tvivl om hvilken router man skulle vælge, har jeg et bud på en jeg nu selv har haft megen glæde af :
Linksys wrt54gs
jeg vedlægger en dansk test af samme

jeg går ud fra at ovennævnte nok er din egen kommentar - og er det egentlig ikke ligemeget ??

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 13-03-06 19:43

Tak for svaret miritdk.jov bare ignorer, jeg læser nok for meget indad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-06 22:14

hov jaja så var der en der kom forsent

dit link var nu meget og helt ok