/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
trådløs internet
Fra : janik
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 13-03-06 11:01

Jeg har købt en trådløs router model d-link di524.
Der er tale og at vi her i byen skal have trådløs internet i byen hvor
man kan modtage signal via sin trådløserouter , men
Kan jeg både modtage signal og sende den videre til min pc.
Og er der nogen der har erfaring med den form for internet.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-03-06 12:02

hvis firmaet som leverer trådløs internet kræver special router, kan du ikke bruge din d-link
men skal have een udleveret fra firmaet. ellers kan du bruge den.
det kræver du har et trådløst netkort i din computer før du kan sende/modtage.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 13-03-06 13:44

firmaet siger at der ikke behøver andet men kan jeg med den
router modtage signal fra senderen og modtage ingernet over
netkabel da routeren 4 port switz.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-03-06 15:54

Ja. Routeren kan sende signal videre enten trådløst eller via kabel (også begge dele)

men som jeg læser info hos www.dlink.dk skal du have en boks (dsl modem) som routeren
modtager signal fra, da den ikke kan modtage trådløst signal.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 13-03-06 17:54

Dk
Tak for det men ved du hvad for noget jeg skal bruge til det??
MVH janik

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-06 18:54

lige umiddelbart er det en dims du skal have af dem som leverer trådløs internet.......

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 13-03-06 19:05

Tak for svaret dk.