/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sony Xplod XS-HL573
Fra : NoShyGuy
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 12-03-06 20:52

Hej, jeg har købt en bil af en elektrisk idiot.
Anlægget er samlet af et fjols, og jeg vil gerne vide om der mangler et delefilter?

Jeg har wooferen og voicecoil, men der er inetet delfilter i bilen.
Hvilkent dlefilter kan skal jeg bruge?
Uden at det behøver være et der er alt for dyrt.

Hvis dette spørgsmål under en forkert rubrik, så sig lige til, så flytter jeg det bare.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 13-03-06 10:23

Hej synes du skal prøve at få fat i Godic (Email: godic@gccb.dk) på:

http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?tid=197769&fid=11

Ellers skal du nok have fat i support@sony.dk

Mvh. Lars

Annuller spørgsmålet
Fra : NoShyGuy

Dato : 13-03-06 17:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg fik svaret hos bilexperten i København idag.