/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken Nokia?
Fra : Jaffe123
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 12-03-06 18:34

Jeg skal bruge en mobil til at have på min klinik. Den skal derfor egentlig kun bruges som en slags fastnettelefon og behøver derfor ikke at kunne en masse fantastiske ting. Jeg har valgt Nokia og har kig på nogle forskellige billige modeller og vil høre hvad der er det bedste køb til formålet.

1. Nokia 1101 - ca 550,00 (inkl oprettelse til 100 kr.)
2. Nokia 1600 - Ca 500,00 (+65 kr forsendelse + 100 kr oprettelse)
3. Nokia 2600 - Ca 450,00 (+65 kr forsendelse + 100 kr oprettelse)

Priserne bliver således ca. den samme. Hvad skal jeg købe, og hvorfor?
Jesper

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 12-03-06 23:55

Jeg ville vælge enten 1600 eller 2600, fordi de trods alt har farveskærm.

Snup den du synes er pænest, for de kan det samme.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 13-03-06 06:18

jeg ville tage 2600 da den både har farveskærm og alle taster, hvor 1600 deler tallene taster altså feks. 1 og 4 er på den samme tast så når du skal ringe op skal du være forsigtig med at ramme rigtig, min søn har en sådan og det er nemt at trykke forkert.

med venlig hilsen frueyde

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 13-03-06 06:55

Vær opmærksom på at har du i forvejen et abonn. kan du oftest forlænge dette og derved opnå de gode tilskud på mobiltelfoner, f.eks. en Nokia 6230i for 1.-

Selv om den ikke behøver at kunne meget, kan du ligeså godt vælge det bedste, måske skal du en dag sælge den igen og der får du intet for en 2600 men kan måske få op til 1000.- for en af de mere eftertragtede modeller.

P.S. også ved nytegning får du jo tilskud, men det ved du nok godt i forvejen