/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
åben i nyt vindue - RESIZE
Fra : xyzzygy
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 12-03-06 16:28

endnu en eftermiddag er nu gået med at forbande binære systemer! og over i al min elendighed er nu osse internet exploder begyndt at gå mig på nerverne! når man åbner noget som et nyt vindue, kommer der ikke længere et stort flot højglans termovindue frem, nænæ, istedet får jeg et lille gnidret vindue der lige giver plads til tilbage-knappen, og det finder jeg særdeles nederen :@ jeg er i forvejen løbet tør for kaffe og så skal jeg heletiden til at spilde energi på at trække vinduet stort! er der foehelvede ikke en panik-knap eller noget andet stads der kan nulstille alle IEs forbandede indstillinger så jeg igen kan se ud af mine vinduer?

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 60 point
Dato : 12-03-06 16:50

Var det et spørgsmål, eller bare en kommentar.
Midterste browser ikon øverst til højre skal være enkelt
Du laver dit browservindue normalt, ved at trække det på plads.
Luk ned vinduet og start browser igen.
Kan være du skal gøre det ved vinduer, du åbner, ud fra det første vindue.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-03-06 16:52

Har du været på "forbudte" sider

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-03-06 17:07

IE 6
funktioner
internetindstillinger
fanen programmer
tryk på kanppen "Nulstil webindstillinger"
Anvend
OK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-06 17:24

Hvis det er et program/internet ikon? Højreklik på din genvej/ikon; vælg egenskaber ..og 'Kør' ..derefter 'ruller' du ned til : 'Maksimeret'

Er det et vindue i IE? Træk det helt ud fra kanterne med musen og tryk ALT + F4 tasten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-06 17:26

Ps. Lukker du et vindue med tastekombinationen : ALT + F4 ...i stedet for at klikke på [X] i øverste højre hjørne?

..så 'husker' Windows at vinduet skal åbnes maksimeret

Det skal dog så være eneste åbne vindue ...ellers husker Windows det sidste du lukker

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 12-03-06 17:37

mmmm, panorama vinduer :D

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-03-06 17:45

>>>mmmm, panorama vinduer :D <<<
Vil du have panorama vinduer, skal du tilslutte 2 skærme og brede vinduet ud over dem begge.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-03-06 17:53

Menu linien, højreklik overlappet eller andet