/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Superbruger
Fra : Nanabanana
Vist : 1193 gange
24 point
Dato : 11-03-06 17:54

Koster det noget at være superbruger? Eller er der andre ulemper?

Accepteret svar
Fra : H2

Modtaget 34 point
Dato : 11-03-06 17:56

Kort sagt nej.

Der er ikke noget her på Kandu der koster noget....

H2

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-03-06 18:00

og heller ikke nogen ulemper, kan ikke se nogen grund til ikke at blive superbruger

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-06 18:01

Det koster ikke noget.

Du skal opgive nogle private oplysninger.

Du og kandu er de eneste, der kan læse/se de private oplysninger.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-06 18:32

Det koster ikke noget at blive Superbruger på Kandu. Tværtimod modtager du nogle ekstra point som du kan bruge. Du får mulighed for at skrive hvad du vil i din profil. MEN der er også ting der adskiller en Alm. bruger fra en Super-bruger. Under "Din profil" kan alle følge med i hvilke spørgsmål du har besvaret. De kan altså se hvad du er god til o.s.v.
Som Superbruger kan du modtage point for gode svar, det kan du ikke som Alm. bruger. Det betyder også at du som Superbruger kan ses i alle statistikker på Kandu.

For yderligere at dokumentere forskellen vil jeg anbefale dig at kigge på din egen profil og dernæst sammenligne med min. Min profil kommer du til ved at klikke på mit profilnavn herover.
Det forklarer sikkert de fleste af dine spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 11-03-06 18:32

Tak for svaret H2, om få min. vil jeg være superbruger, og så vil jeg skrive mit første tip! :)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-06 18:39

Du bør lære at vente lidt før du accepterer en kommentar, der kan altid komme bedre kommentarer lidt senere. Men OK velkommen til.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-06 18:40

Du bør lære at vente lidt før du accepterer en kommentar, der kan altid komme bedre kommentarer lidt senere. Men OK velkommen til.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 11-03-06 18:43

Tak. Vi vil glæde os til dine tip.
H2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-06 18:44

Citat
MEN der er også ting der adskiller en Alm. bruger fra en Super-bruger. Under "Din profil" kan alle følge med i hvilke spørgsmål du har besvaret. De kan altså se hvad du er god til o.s.v.

Det kan man også se med en "almindelig bruger"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-06 18:59

ans -> Så fortæl vores nye Superbruger HVAD forskellen er. Du synes ikke om mit svar, det er da OK. MEN så må du jo selv gøre det bedre. Kom så ans. Vi afventer DIT svar: Det er nemlig ikke kommet endnu. Som sædvanlig blander du dig bare og rakker ned på MIT svar. Kom med dit EGET svar.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 11-03-06 19:01

Til Arne.jakobesen: Tro mig, jeg har lige accepteret nogle virkelig gamle svar - et år gamle, hvis ikke mere. Men hvad skulle man ellers kunne svare til dette spørgsmål? Hvis jeg har fået det perfekte svar? Og endda bekræftet af 3? (Hvis du hentyder til, at jeg skulle have accepteret dit svar, så kig på klokkeslettet, da du skrev, og da jeg accepteret H2's svar.) Jeg tog bare den hurtigste, da det var svar nok.

Til H2: Ville egentlig gerne have givet dig 5 stjerner, men kom til at trykke "send" lidt for hurtigt, så jeg nåede ikke at skifte om til 5. Håber det går..

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 11-03-06 19:12

Her kan I så se mit tip, tak for din bedømmelse Ans! :)

http://www.kandu.dk/tip13769.aspx

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-06 19:15

Nanabanana - > Du stillede dit spørgsmål kl. 17:54 - Du Accepterede en kommentar kl.: 18:32

Spørgmålet har altså været åbent for kommentarer i mindre end 1 time. Så kan du da ikke forvente at have fået alle gode kommentarer med før du traf din beslutning? Jeg kan godt se at jeg har sendt min kommentar samtidig med at du har godkendt, men det bør vel også lære dig at vente lidt før du accepterer et svar. Når du har været Kandu'er længe, kan du vel også vente et par timer før du lukker dette spørgsmål? Men DIN tålmodighed var altså KUN 38 minutter. Jamen SÅ fik du også KUN de svar du fik.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-06 19:17

De første kommentarer giver KUN dårlige og ufuldstændige svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-06 19:21

arne.jakobsen slap dog af.

Jeg gjorde kun opmærksom på at det er muligt at se hvad en "almindelig bruger/superbruger" har deltaget i.

Du kan også se, hvor mange accepterede svar en "almindelig bruger" har fået.

Jeg er ikke ude efter dig, men det du skrev var ikke korrekt.

Og hvorfor er du i flertal? Her tænker jeg på, at du skrev "vi" vil gerne have et svar.

Undskyld Nanabanana, det var ikke meningen at det skulle udvikle sig til en smalltalk.

Jeg har givet dit tip 5 *****. Nu hved jeg hvor mange km. jeg går hver dag

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 11-03-06 20:21

Altså Arne.jakobsen, helt ærligt, lad dog livet gå videre. Hvorfor blive så muggen over, at jeg accepterede et korrekt, enkelt svar, som sagde alt, hvad jeg behøvede, inden der var gået 38 min. Du ville alligevel ikke have "vundet." Jeg tog bare H2, fordi han var hurtigst. Undskyld mig, men jeg håber virkelig du overlever.
Hvis du kigger på nogle af mine ældste spørgsmål, kan du se, at jeg først lige har accepteret et svar i går! Jeg er meget tålmodig, men jeg gider da ikke hænge ved et spørgsmål og blive ved med at læse folks kommentarer, hvis de skriver det samme og jeg alligevel har fået det svar, jeg ønskede.
Vær en glad én, det er Kandu. Smil til verden!!!
Du har før hjulpet mig med gode svar, så bliv ved med det, men det er altså ikke altid dig, som skal have præmien.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-06 20:31

Nanabanana

Bare tag det roligt. Enten bliver der brokket over at et spørgsmål ikke bliver lukket eller også bliver der brokket over for hurtig lukning af et spørgsmål.

Du kan jo ikke gøre "alle" tilpas, men du fik svar på dit spørgsmål, det var det, det drejede sig om.

Jeg synes stadig dit tip var et godt tip.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-06 21:15

I har da glemt en meget vigtig ting i forbindelse med at blive superbruger.
Kagerne...................i har glemt indkitnings-kagerne.
Nye superbrugere plejer at give store flødeskumskager til de andre superbrugere.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 11-03-06 22:02

e.c, hvilken kage ønsker du så? Min lillesøster har lige bagt fastalavnsboller, var det noget?

Ok Ans, så slapper jeg bare helt af... hehe...

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-03-06 22:11

Nanabanana ............. har lige været inde på dit tips. Super godt. ***** med pil op herfra. nu kan jeg nemt måle mine gå - ruter.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-06 22:14

Alle kager...........uuhmmm.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 11-03-06 22:15

Der er vel også til os andre....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-06 23:07

Nanabanana.
Du skal ikke gøre alle tilfredse. Du skal gøre AJ tilfreds, og ikke lukke dine sp. før AJ har svaret og derefter skal du give ham point. Landsbytossen kan jo gøre for at han er idiot, så føj ham endelig, ellers blir han pisse sur og aldeles ubehagelig........

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-03-06 14:17

Og så ventede du ikke engang på at høre, hvad JEG havde at sige, før du lukkede spørgsmålet???
Og ikke nok med det, så var jeg nødt til at betale hele TO påeng for at få lov til at læse tråden!!

Sikken en måde at starte din karriere som superbruger på, Nanabanana...

Men du kan gøre det godt igen, hvsi du sender mig TO fastelavsnboller....

(forøvrigt har jeg lige målt min lille morgentur med Silke til at være på 2 kilometer... --Siden er fluks puttet i "foretrukne")