/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ekstern harddisk til bærbar!
Fra : CaPsen
Vist : 888 gange
100 point
Dato : 11-03-06 14:30

Virker denne eksterne harddisk fra Maxtor til en hvilken som helst bærbar computer?

Link til den eksterne harddisk: http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=DK35508

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 11-03-06 14:43

ja det gør den, skal bare tilsluttes usben, på din bærbare

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-06 14:44

Det bør den gøre - hvis du har Xp sp2 eller win 2000 sp4.
Du bør også have USB 2

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-03-06 14:51

Okay, så bærbaren skal bare have USB 2.0 tilgang, og XP version med Sp2 for at den virker?

Accepteret svar
Fra : jannicolai

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-06 15:15

bare en usb 1 eller 2, det går bare hurtigere med usb 2. Og hvis du har xp virker den med det samme, kan være den skal formatteres først, men det tror jeg nu ikke

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 11-03-06 15:17

køb dig sådan en den er lynhurtig at lave back op på, har selv lige købt en

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-06 16:20

Når du har købt din USB-harddisk så kig her:
Partitioner af Bent Juul
http://tips.bsjh.dk/diskhaandtering/
(pas på at det er den nye HD du arbejder på og det kan du se på størrelsen)
Ellers bare kom og spørg.

Godkendelse af svar
Fra : CaPsen

Dato : 11-03-06 18:04

Tak for svaret jannicolai.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 15-03-06 20:30

Jeg har faktisk et til spørgsmål:

Kan man installere computer spil ned på den eksterne harddisk og så spille dem derfra? Eller kan man "kun" lægge dokumenter, billeder osv. ned på den?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-03-06 21:07

Du vil få problemer med hastigheden når du spiller....................måske.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 15-03-06 22:40

Okay, så det er ikke en god idé?