/ Forside/ Karriere / Job / Fjernarbejdsplads / Spørgsmål
10  soeren 0
FTP via deling af FTP i win 2k pro
Fra : iltsvind
Vist : 1319 gange
20 point
Dato : 26-11-02 17:55

Jeg har en ADSL opkoblign som går gennem min fars computer. jeg vil gerne kører en ftp server på min computer og har derfor sat min fars computer op sådan at den deler FTP til en server på netværket. Nu er det så bare at jeg skal have sat min FTP server op til at kunne gå igennem min fars comp... hvordan gør man lige det???

Accepteret svar
Fra : mthaulow

Modtaget 20 point
Dato : 31-12-02 16:21

Hej iltsvind

Prøv at flytte spørgsmålet til "Netværk / TCP/IP"

Der er der større mulighed for at der er nogle der ser det og kan svare.

MVH
mthaulow