/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
MSN
Fra : Dieter
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 11-03-06 13:24

Jeg har sat MSN op på min sationære PC. Nu vil jeg gerne hve den samme opsætninh på min bærbare. Kan ikke huske hverken adgangskode eller passweord.
Hvad gør jeg så ??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-06 13:57

Gå ind på http://www.msn.dk/Default.asp og klik på Log in det står med små bogstaver oppe i højre hjørne, næste side du kommer på, kan du skrive din hotmail adresse og kodeord, lige under linien til adgangskoden kan du klikke på Har du glemt din adgangskode, følg så vejledningen, der står noget om nulstilling af adgangskode, jeg ved ikke helt om du får tilsendt en ny kode eller om det er den nuværnde du får pr. mail, er det en ny skal du bruge den fremover også du din "gamle" PC

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-06 13:59

Du kan få MSN/hotmail til at sende dig en mail med det hele.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-06 14:14

Det er en ny midlertidig kode man får tilsendt.
Og så laver man den evt. selv om til den gamle kode.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 12-03-06 18:06

Tak for svaret o.v.n..