/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Frisør på en søndag
Fra : Mallie
Vist : 5639 gange
100 point
Dato : 11-03-06 08:54

Min niece skal konfirmeres og vil gerne have sit halvlange hår sat smart op på dagen.

MEN, MEN, hvad gør man? Konfirmationer er jo på søndage hvor man ikke (så vidt jeg ved) kan komme ind og få sit hår sat.

Hun bor i Tranbjeg ved Århus.

/Mallie

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 11-03-06 09:16

Hej Mallie
Hvis hendes mor bruger en fast frisør kan hun jo spørge hende, de siger sjældent nej til at hjælpe, ellers er der den mulighed at prøve at ringe til en af de mobile frisører.
eller snakkke med en i omgangskredsen der er god til at sætte hår.
Hilsen Rita

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 11-03-06 15:19

Der er faktisk en del frisører i hele landet, specielt i centre, der har søndagsåbent. Prøv i den lokale telefonbog, så kan de fortælle dig, om de har åben. Ellers kunne det være de havde et ungt menneske der godt kunne tænke sig at tjene en extra skilling

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 11-03-06 16:27

Har hun spurgt hendes sædvanlige frisør, eller den lokale. Jeg tror mange frisører ordner hår på konfirmanden om søndagen, men det skal selvfølgelig aftales på forhånd.

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 50 point
Dato : 11-03-06 16:40

Den sædvanlige frisør tager normalt imod konfirmander, på konfirmationsdagen, det betragtes som en særlig kundeservice og vi har aldrig betalt ekstra for det, idet vi hver gang har fået at vide at det er en form for 'tak fordi du bruger mig'.
At vi så har givet lidt ekstra er en anden sag.

Jeg ved ikke om man kan gå til en helt ny frisør og få samme service - men måske, hvis det er en frisør man har tænkt sig at bruge fremover.

Det er i øvrigt også sædvane at en brud kan få ordnet hår ud over salonens normale åbningstid - men det varer jo lidt, før din niece skal nyde godt af dét

Tillykke med konfirmanden

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-03-06 19:53

Prøv www.dreamcutz.dk

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 14-03-06 10:06

Tak for svaret vil.du.

Jeg vil også gerne takke dig for det private indlæg du skrev til mig ang. konfirmationssang. Det var et meget langt og flot svar. tak fordi du brugte tid på det. Jeg har ikke helt styr på hvordan de der private indlæg fungerer så jeg har desværre først, helt tilfældigt opdaget det idag. Til din orientering kan jeg fortælle at jeg har valgt at få skrevet en sang. Jeg har fundet en professionel tekstforfatter som gør det for mig udfra mine stikord, men jeg vil benytte mig af dit tip om lige at sige et par ord ved slutningen af sangen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-03-06 11:37

Hej Mallie.

Selv tak og hav en rigtig god konfirmationsdag sammen med din niece
M.h.t det private indlæg ønsker jeg også held og lykke med det!

Venlig hilsen Dorthe.