/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
recover en partition!
Fra : cobran
Vist : 440 gange
55 point
Dato : 10-03-06 20:21

Da jeg sku formatere mit winxp drev så forsvandt mine 2 andre partitioner på 2 andre harddiske også, selvom jeg ikke havde formateret andet end c:
og med disk recover programmer kan jeg se at filerne stadig ligger der men kan ikke finde nogen programmer der fixer partitionen. Man kan komme ind og hente filerne på den tabte partition og flytte det over på et andet drev men jeg har ikke plads til at flytte mine filer over på nogen andre drev, så kan man ik bare reperere partitionen?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-03-06 21:21

Med Partition Magic kan man gøre partitioner større og mindre.
Hvordan ser og henter du data/filer fra dine drev.
Er drevene på en ekstra USB Harddisk
Eller er det drev/partitioner på den samme harddisk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-03-06 21:25

Prøv lige at se på din harddisk med denne anvisning
.....................men lav ingen ændringer endnu.

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 10-03-06 23:29

jeg har 2 ATA harddiske og ligepludselig blev de ubruglige...de blev ikke formateret, men i windows kan man ikke finde dem og i partition magic hvor man godt kan se dem, har de fået en mærkelig gul farve... kører selv NTFS systemet så burde ikke være gul farve...
jeg fandt et program hvor man ku gå ind på harddisken og se alle mine filer jeg har mistet, + andre slettede filer igennem tiderne... men ku være fedt hvis man bare kunne genoprette/ recover partitionen med alle filerne, istedet for at slette den først.

Accepteret svar
Fra : betonjens1

Modtaget 55 point
Dato : 10-03-06 23:41
Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 11-03-06 00:05

mange tak, fandt en hel del svar der.