/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Lag til fil ?
Fra : KYED
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 10-03-06 12:57

Hej...

Er der nogen der ved om man kan konvertere lag i en acad 2005 fil til enkelte filer....

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 10-03-06 13:21

Hvis du kun har det ene lag åben, som du vil lave til en fil, kan du bare udføre en extern blockdannelse. Skriv block som command, og derefter følge dialogboksens anvisninger

Hilsen Avant85

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-03-06 13:57

Eller
kopier hele .dwg filen.
giv den et nyt navn
slet alle lag som ikke skal bruges
Rens med purge, så filen ikke har fortrydfilen med (xxx.bak)
Bare et forslag.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-03-06 16:40

hvis du benytter komando "wblock" kan du flyttet en hel markering som block til fil.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 15-03-06 13:01

Hvis du kar den "store" autocad, ikke LT, burde der findes en kommando til udtrækning af lag.

Jeg mener, at den i ver. 2000 lå i bonus-menuen. Jeg mener at kommandoen er layman eller Layer manager.