/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Brokke???
Fra : TheRipley
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 09-03-06 21:30

Tak for din kommentar i spørgsmålet om tips.

"INTET FORÅR I DAG FØR I MORGEN."

Den var tilpas finurlig til at få mig til at bære over med, at foråret ikke er kommet endnu

Hilsen Ripley

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-06 23:18

Og så er den enda tyvstjålet - tror det et citat fra et brødrene Grimms eventyr.

Det slog mig, at det var det rigtige efter at - med en vis forventning - har fulgt meteorologer prøve at holde styr på høj- og lavtryk i Nord, Syd, Øst og Vest og med spæde/usikre stemmer tilkendegive, at foråret (måske) var på vej.

Men mon ikke det lykkes - på et tidspunkt.
Min peberbusk i haven, som er en uomtvistelig forårsbebuder, står lige på spring.

Så derfor - imorgen - (kan læses hver dag)

mvh
Brokke44

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-03-06 23:39

ååh jeg bliver helt rørt...hmm er ved at blive gammel...kan sgu efterhånden blive rørt over at se e skrigende unge i et supermarked...hvad er det lige der sker når man når op over de fyrre?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 10-03-06 00:16

Har læst ovenstående igennem 3 (tre) gange og mit ufølsomme mandehjerte kan simpelthen ikke finde noget at blive rørt over.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-03-06 00:42

brokke44 - det' en dameting, bare ti og samtyg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-06 00:46

Nah, jeg har en onkel, som er 70 år. Han bliver nemt rørt på sine gamle dage.

Min far er over 70 og bliver også nemmere rørt, end tidligere.

Så deeeet...

Og mango - jammen, du har jo et varmt og blødt hjerte, så klart, at du bliver rørt. Knuz

Hanne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-03-06 01:00

Jamn....ok så - det' da ikke pænt at tilslutte sig at brokke44 er indehaver af et 'ufølsomt mandehjerte'?

Men ja - da det er hans egne ord, så er det måske alligevel ok

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-06 01:13

Nahh, fornemmer man en smule ironi fra brokke44's side?

Han græder garanteret som pisket over en lille tissemyre, som er blevet trampet ihjel.

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 10-03-06 06:09

Tak for svaret brokke44. Og lad dem ikke tro, at du er ufølsom, fordi du ikke falder i svime over skrigende unger, de kan få en praktikplads i min børnehave først, kan de

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 10-03-06 07:29

Det kunne simpelthen aldrig falde mig ind at ironisere over et af livets essentielle spørgsmål, som dette - og slet ikke som ene hane i kuven.

Skrækscenarie nr 1: Østrogenoptoget plukker halefjerene af mig og disse bliver til yderligere 5 høns.

Allways look on the bright sides of life - fløjt - fløjt.

ps. Tak for points - som jeg stadig ikke har fundet ud af, hvad jeg skal bruge til !!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-03-06 13:48

Brokke er ikke ufølsom...han er bare en gammel brokrøv istedet..det er samme følelse, den kommer bare forskelligt ud

Hanne tusind tak for de pæne ord

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 10-03-06 14:27

Citat
Brokke er ikke ufølsom...han er bare en gammel brokrøv istedet..det er samme følelse, den kommer bare forskelligt ud

Det er også 2 forskellige steder på kroppen

Gammel - nåh ja, den er ikke helt ved siden.

Brokkerøv - det kan jeg vel ikke løbe fra med det "handle", jeg har. Det kan man jo så gøre en dyd af.

Iøvrigt har jeg skrevet flere positive/optimistiske indlæg, at I ved det.

Iøvrigt skinner solen lige nu