/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
søger denne sang :!!!
Fra : mudshade
Vist : 404 gange
150 point
Dato : 09-03-06 20:12

hej kandu.
søger en sang. kan kun huske videoen til den og den handler om en amdn og en kvinde som går igennem en bygning samtidig med at de synger nogen med en præcident. tilsdist ender den med at de begge er i konferrence lokalet og så finder men ud af at præsidenten ikke er ham´selv da han tar en maske som liuner et andet menneske af. Ved godt at det nok ikke giver nogen som helst menning.
Kan ikke huske mere, hverken tekst eller melodi kan bare huske at de var et kæmpe ghit for mig i de glade 90'er

Håber virkelig at i kan hjælpe..

mads

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 160 point
Dato : 09-03-06 20:48

Det skulle vel ikke være "Ghetto Superstar" med Pras og Mya. Og ol' dirty Bastard som præsident..

Vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 09-03-06 22:38

Tak for svaret fluffyclaus. mange takker.