/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lave DVD med menuer !
Fra : Traffic
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 08-03-06 21:35

Jeg sidder og leger lidt med mine musik DVD'er. Har netop lavet en samling af de bedste, og vil gerne lave det flot med menu.
Altså mulighed for, at vælge hvilken video jeg vil se.

Ønsker på ingen måde, at betale 1000,- kr for Adobes program, eller lignende.

Søger dog heller ikke ulovlige løsninger.

Så er der nogen der har kendskab til, et godt redigeringsprogram, med ovennævnte muligheder, er jeg yderst interesseret.

Helst freeware, da jeg klart ligger lavt på amatørrangstigen

Nazgul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 21:55

Har du Nero? Og hvad mener du med flot? Hvis du snakker om adobe så er der jo en grund til at det er flot! Intet er gratis!

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 08-03-06 22:16

Ja jeg har nero 6 !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 22:26

Er det i cover eller menu når du starter DVD'en på afspilleren?

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 08-03-06 22:49

??????????

Når jeg starter DVD'en starter den med den første sang.

Der er i alt 16 sange, og de ligger som hver deres track !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 22:57

Så du vil lave et omslag så den ser godt ud i reolen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-06 23:00

Altså du har en DVD med nogle musikvideoer på? Hvis du så vil lave at du kan vælge bliver du nødt til at køre igennem f.eks Nero og lave brænde en ny dvd med menu! Du kan ikke lave den openpå den du har brændt!

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-06 23:03

Hej, har du også Nero Express 2?

Hvis ja så brug den ellers kan den anbefales da den letter arbejdet med at lave menuer betydeligt.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-03-06 04:21

Som skrevet, hvis du bruger Nere 6, kan du lave menuér, hvor du klikker på det du vil se, eller høre.
Meget nemt.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 09-03-06 08:08

Hmmm, har aldrig anvendt andet end Nero Burning Rom.

Prøver med Nero Express, var ikke opmærksom på den mulighed !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 09-03-06 17:01

nero vision kan lave det du mangler, men til jer andre kender nogen et pro, hvor du kan sætte undertekster på film. altså når den bliver set på dvd'en

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 09-03-06 17:51

Tak for svaret lawitt.

Kunne ikke se skoven for bare træer.

Det virker med Nero Express 2.

Nazgul