/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det god service?
Fra : Klumme
Vist : 521 gange
10 point
Dato : 08-03-06 08:42

Printeren, en Brother 4820 C, virker ikke. Er 1 år gammel. Den skriver "Fejl 56 - kontakt forhandler" eller noget i den retning. Jeg ringer til Brother i Ishøj og forklarer dem sagen. Kom med den, så kigger vi på den. Jeg tog de uorginale patroner ud af den, så de ikke beviseligt fik skyld for fejlen.

Blev ringet op 4 dage senere..... Så er den færdig og kan hentes. Har skiftet printerhoved, og nu kører den igen. Der var isat 4 spritnye patroner uden beregning.

Jeg spurgte Ink Club, som jeg køber kompatible patroner hos, om fejlen kunne skyldes deres patroner. De svarede NEJ, men hvis Brother påstår dette, så overtager VI garantien og kører en sag på Brother

Sådan skal det være, når garanti og service går op i en højere enhed

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 20 point
Dato : 08-03-06 08:51

Det er jo bare fornemt... Ikke rigtigt noget at komme efter der..

Service er ellers noget der tit er i restordre

vh fluffy

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-03-06 09:04

Jeg er stoppet med at handle hos Inkclub, og det bunder i dårlige service.
Nu bruger jeg http://www.printmore.dk/ Der er også service: Dag til Dag levering og patronerne virker bare. Det klumme oplever er kanon. Da min HP PSC 1610 drillede kun 4 mdr. gammel kontaktede jeg HP support. Ingen problemer sagde de; pak den gamle samme, pil alle løsdele af, så kommer UPS med en ny til dig. Som sagt så gjort. Dét er (også) service.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-03-06 11:16

Hej Klumme.

JA det er god service! Det er rigtig dejligt at læse sådan noget - især fordi vi altid kan finde ud af at brokke os når ting ikke går så godt - men mange gange glemmer at rose når noget er godt!

Talisko>> Vi har prøvet det samme med HP - nul problemer, de kom endda selv med den nye printer og oven i købet en lørdag eftermiddag - fordi 'Vi har en medarbejder der alligevel skal den vej, når han skal i sommerhus, lørdag - er I hjemme?' - 'JA TAK'

Nu ryger 'Brother' så osse ind på tavlen med de positive oplevelser!

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-06 14:46

HP er også OK.
Ringede og klagede min nød over en printer, jeg endda havde købt som demomodel.
Posten kom med en spritny printer og tog den gamle med.
SÅDAN !
Gambrinus

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 10-03-06 16:39

pris og kvalitet hører jo normalt altid sammen, MEN...min første printer var en hp. til en kæmpestor pris den skulle absolut repareres hele tiden, ligesom computeren til 12000. Det næste var en HP til 4999,- i tilbud fra bilka Det funker... samt en billig printer fra lexmark til ca 300,- det er bare ok.. Der har intet været i de 2 år jeg har haft udstyret... Jeg har desuden også brugt udstyret i erhvervsmæssig øjemed.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 16-03-06 14:33

Tak for svaret fluffyclaus.