/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3 fra bilka. Hjælp.
Fra : mudshade
Vist : 328 gange
100 point
Dato : 07-03-06 21:12

har i dag været i bilka og købte mig en mp3 på 512 Mb fra et mærke der hedder ::agk nordic.
Da jeg kom hjem fyldte jeg den op med musik, men da jeg ville kører vidre i sangene og kom forbi nr. 13 så slukkede den selv, og når jeg ko´m forbi nr. 1 så slukkede den også. Så tog jeg ud og byttede den til en ny, men den gør sgu det samme. Nogen der har samme problem? eller nogen der ved hvad det kan være?

Mads

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 07-03-06 21:12

ups den er på 256 mb.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-03-06 21:46

Er det ikke fordi når du skal skifte nummer, så skal du bare lynhurtig slå til omskifteren, hvis den holdes et par millisekunder for længe på omskifteren, så slukker den?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 07-03-06 22:12

nej, det virker ikke. Det er sgu træls, så må jeg bare tage der ud i morgen og få mine penge igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : mudshade

Dato : 08-03-06 15:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål men sendte en mail til firmaet og de sender mig en ny.