/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Importere E-mails fra backup
Fra : Breunski
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 07-03-06 19:03

Jeg formaterede min PC for nogle uger siden. Inden jeg gjorde dette lavede jeg back up af vores mails i vores 5 E-mail profiler i Outlook. Så nu har jeg 5 back-ups (.pst) som jeg gerne vil importere til de enkelte E-mails igen.

Jeg har prøvet lidt af hvert, men jeg kan ikke få dem importeret. Jeg vælger importer fra et andet program eller fil, herefter fil med private mapper (.pst), og så det pgl. backup. jeg har prøvet de 3 forskellige muligheder angående dubletter. Derefter medtager jeg undermapper. Så kommer der et ekstra ikon med private mapper ovre i outlook, men når jeg så trykker udfør forsvinder det igen.

Nogle ideer til hvad jeg gør forkert og andre forslag til hvordan jeg får dem importeret?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-06 19:06

Hvis du f.eks har en hotmail eller yahoo mail, så kan du sende dine mails dertil, og så retur igen
til den "rigtige" mailkonto??

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-03-06 19:25
Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 07-03-06 20:50

Hej, får du ingen fejl?

Ellers prøv først at checke dine .pst filer for fejl med SCANPST.EXE.

Du kan søge efter SCANPST.EXE for at se hvor programmet ligger. På min PC ligger den i:

C:\Program Files\Common Files\System\Mapi\1033\NT

Hvis der ikke er nogle fejl så prøv at følge denne guide:

http://domino.lancs.ac.uk/pub/usghelpdesk.nsf/0/EC5169A9A63BB46980256C0C003FD4BF?OpenDocument

Håber dette hjælper.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 07-03-06 22:03

Jeg har fået nogle mapper ind i outlook nu, men de er tomme. Så må eksporteringen vel være gjort forkert da det var?

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-06 22:52

Hej,

Det ser ud til at hvis du prøver at importere pst filer i en nyere version af Outlook end den du eksporterede med skal du kopiere pst filerne til Documents and Settings>(brugernavn)>Local Settings>application data>Microsoft>outlook inden du importerer:

http://groups.google.com/group/microsoft.public.outlook/browse_thread/thread/7d8c742cbf865602/62457d313975d799%2362457d313975d799?sa=X&oi=groupsr&start=0&num=3

Måske værd at prøve.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 08-03-06 21:38

Nu har jeg også prøvet det. Men mapperne er stadig tomme

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 10-03-06 09:36

Hej, er ved at være tom for ideer men hvor meget fylder dine .pst filer egentligt?

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 10-03-06 09:39

Og fik du checket .pst filerne med SCANPST.EXE og hvad var resultatet?

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 10-03-06 23:18

De er alle på 256 kb, og det undrer mig en del. Det virker som der ikke foretaget ordentlig back-up. Jeg har scannet filerne og den finder fejl. Så jeg må vist bare opgive

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 11-03-06 12:43

Ja, ud fra den størrelse ser det desværre sådan ud...

- Lars

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 12-03-06 20:22

Tak for svaret lawitt. Jeg fik ikke løst problemet, men det skyldes at jeg har lavet noget galt da jeg eksporterede. Men da jeg gjorde som du sagde, fik jeg i det mindste mapperne frem i Outlook, men de var bare tomme pga. dårlig eksportering