/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kopi af windows :(
Fra : Karlson22
Vist : 529 gange
20 point
Dato : 06-03-06 23:04

Hej mennesker :)
jeg er ny her, og fik siden anbefalet af en på rolfenstein.dk :)

NÅ men nok og det... min winows siger at det er en kopi jeg har på min pc :(
nogen der kan hjælpe med det??

hilsen Rasmus "karlson" Andersen

p.s. jeg er en lovlydig bruger der ikke har noegt ulovlig på sin pc... :P

NOT!!!

Kommentar
Fra : Karlson22

Dato : 06-03-06 23:21

er der ikke noegn der kan hjælpe mig??

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 30 point
Dato : 06-03-06 23:35

Jeg synes du skal købe svaret i denne tråd:
http://www.kandu.dk/spg84197.aspx

Jeg har ikke prøvet om det virker, men det virker troværdigt.

Godkendelse af svar
Fra : Karlson22

Dato : 06-03-06 23:51

Tak for svaret Paulus1.
skal bare lige have optjænt nogle point... :P
er ny her...:P

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-03-06 23:56

Du får den her-jeg har købt den til dig
Citat
Det er fordi du har opdateret din Windows her for nylig at du får denne meddelelse, du kan dog fjerne denne opdatering igen.
1. Først skal du ind i windows mappen, og i mappeindstillinger sætte den til at vise skjulte filer og mapper.
2. Find og åbn mappen $NtUninstallWgaNotify$
3. Åbn mappen spuninst og dobbeltklik på ikonet spuninst, ja til at afinstallere.
4. Genstart

Sørg for fremover ikke at medtage dennne opdatering.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-06 00:00
Kommentar
Fra : Karlson22

Dato : 07-03-06 00:04

Mange tak for hjælpen Bjarne...