/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Vis gif-billede i fuld format
Fra : CLAN
Vist : 702 gange
200 point
Dato : 06-03-06 22:08

Hejsa
Er lidt i tvivl om det her skulle være under FrontPage eller MS-Explorer, men nu kommer det under HTML
Sidder og glor mig blind på hvorfor nogle billeder (beskrivelser) blive vist i rigtige / fuld størrelse i MS-Explorer, og andre ikke gør. De er nemlig alle ens.

Vises i fuld størrelse http://www.dyrenesgaard.dk/skilte/afrikansk_bjaergged.htm
Vises i lille størrelse http://www.dyrenesgaard.dk/skilte/glansfasan.gif
Hele serien (ind til nu) kan ses / afprøves på http://www.dyrenesgaard.dk/dyrene.htm

Er der nogen der sidder inde med en løsning, således alle billeder vises ens / bedst muligt i MIE ?

Tak for hjælpen...
Søren

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 210 point
Dato : 06-03-06 22:18

hejsa

Ved ikke om det kan løse lidt af det, men har lagt mærke til at de sider hvor de vises i stort ender urlén på htm mens der hvor billedet er småt ender urlén på gif. Kan det have noget at sige?

mvh timeglas

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 06-03-06 22:30

Tak for svaret timeglas
Ja nu sidder jeg så og dunker hovedet ned i skrivebordet
'Den havde jeg ikke lige fanget, stirrede mig helt blind, så jeg ikke ku' se skoven for bare træer
Det fungere perfekt... tak for hjælpen / vækningen
Søren

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 07-03-06 07:06

Jamen det var da så lidt. Er lidt af en flueknepper noglegange, så sådanne ting fanger mine øjne

mvh timeglas