/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Indlæg under Nyheder???
Fra : elbak
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 06-03-06 12:29

Hvordan får man skrevet et indlæg under Nyheder?

Jeg kan stille spørgsmål eller skrive et tip, men jeg kan ikke finde noget om at skrive indlæg under nyheder...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-03-06 12:46

Jeg går ud fra at det er til nyhedsgrupper du vil skrive og det kan du ikke pt her fra kandu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-06 12:48

Hvis det er Usenet, du tænker på så er det ikke muligt på nuværende tidspunkt.

Citat
Usenet
Det vil ikke være muligt at skrive til usenet endnu, da denne del af Kandu.dk ikke er helt færdig.

http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Kommentar
Fra : elbak

Dato : 06-03-06 16:37

Det jeg snakker om, er den rubrik, der feks. er nederst under emnet dykning. Den hedder "nyheder", det er den jeg gerne vil vide, hvordan man skriver indlæg i.

Kommentar
Fra : elbak

Dato : 06-03-06 16:40

Undskyld. Jeg så lige, det også er det i kalder usenet. Men hvordan er udsigterne mht. hvornår det kan tages ibrug? Og er de indlæg der ligger der, nogle gamle indlæg?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-06 18:44

Du kan kun få svar ved at skrive til kandu.

Service@kandu.dk

http://www.kandu.dk/contact.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-03-06 18:47

Kun kandu.dk kan besvare hvornår du kan skrive til nyhedsgrupper og du kan skrive til dem her service@kandu.dk

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-06 13:43

Det fungerer stadig ikke, så du behøver ikke at stille flere spørgsmål om det.

Og det er uanset hvilken kategori, du vælger.

I det øjeblik, det vil fungere, så opdager du det