/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
her er dit bevis molokyle
Fra : miritdk
Vist : 616 gange
10 point
Dato : 06-03-06 09:39

bare for at vise det er rigtigt at du kan bruge funktionen i ms windows

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-06 11:29

Bevis på hvad miritdk? Hvilken funktion? At DU kan komme ind på : http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701 (..som er MS Windows kategorien) ???

Hvis jeg prøver, får jeg beskeden:
Citat
Internet Explorer cannot display the webpage

Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.

What you can try:
Check your Internet connection. Try visiting another website to make sure you are connected.
Retype the address.
Go back to the previous page.
More information
This problem can be caused by a variety of issues, including:

Internet connectivity has been lost.
The website is temporarily unavailable.
The Domain Name Server is not reachable.
The Domain Name Server does not have a listing for the website's domain.
If this is an HTTPS (secure) address, click tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.

Dette kommer efter jeg i status linjen kan læse : Opening page http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701

..dernæst : Website found. Waiting for reply...

Dernæst : Opening....

..og så: Done. (..med den citerede meddelelse)

Så hvad 'beviser det' ?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 06-03-06 12:00

Det er bevis på at du er i forkert kategori, nå spøg til side, prøv om du kan hjælpe vandrefalken: http://www.kandu.dk/spg84212.aspx jeg læser med, og håber at blive klogere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-06 14:37

efter sidste opdatering fra mikroblød var der noget med at visse websider ikke kunne bruges uden at override med tenten TAB eller ENTER - har du forsøgt det ?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-06 15:05

miritdk -> Hold nu op !!!

Det er næppe en 'fejl' på min side, men e kandu ASPX el. database inkosistens/programmerings 'ting'. Nok noget med et 'flag' på visse brugere.

Der er jo ikke kun mig, men også Monsen1234 og tedd der har 'aben'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-06 17:43

igår var kandu lidt sløv i betrækket - men idag ingen probs - ihvertfald ikke her - men ok trækker mig - håber du finder ud af det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-06 19:10

..og jeg m.fl. håber Kandu.dk's team finder ud af det

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 08-03-06 14:00

Tak for svaret o.v.n..

tror stadig det kun er få der ikke kan bruge ms windows kategorien - måske pga browser forskelligheder - whatever

point til dig o.v.n. for en griner

sorry molo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-03-06 02:21

Selv tak Miritdk jeg kan komme ind i alle kategorier

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-06 09:40

Nu har prøvet på mit arbejde på 5 højst forskellige computere med hver sit operativsystem og browsere i flere forskellige versioner.

Det er altså PROFILEN molokyle der ikke kan logge ind. Det har intet med systemet eller opdateringer at gøre !!! Som jeg har skrevet tidligere ville det også være mærkeligt andet, da jeg sagtens kan vælge kategorien med mine to andre profiler

</MOLOKYLE>