/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kopi af film
Fra : hjerterum
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 04-03-06 16:26

Hej er der et klogt hoved der kan hjælpe her.... hvor finder jeg et godt program til at kopier film der er kopi beskyttet.....
venlig hilsen
Hjerterum

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-03-06 16:50

Du mener vel, åbne film, der er beskyttet, og som du har hentet med P2P
Det kan du ikke, da krypteringen er for stærk.
Men er det fra DVD, kan det lade sig gør.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : wasabiwoman

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-06 17:04

Jeg bruger AnyDVD

- koster 39$, men du kan prøve det i 21 dage:

AnyDVD er en driver, som afkrypterer DVD-Film automatisk i baggrunden. DVD´en fremstår som ubeskyttet og regionkodefri for alle programmer og for Windows operativsystemer. Med AnyDVD som hjælpeværktøj til eks. CloneDVD, Pinnacle Instant Copy, InterVideo DVD-Copy, osv. har du mulighed for at kopiere CSS beskyttede film. Ved hjælp af AnyDVD kan du afspille film som ikke matcher din regionskode med DVD afspilningssoftware efter eget valg!

AnyDVD dekrypterer ikke kun DVD: AnyDVD tillader afspilning, kopiering og ripning af beskyttet Lyd-CD!
AnyDVD kan meget mere. Et eksempel kan være: Det er muligt at styre hastigheden hvormed dit DVD drev kører, således du kan se film på din PC, uden generende støj fra drevet!
AnyDVD er den perfekte Add-On til din HTPC (Home Theater PC). Den kan forhindre automatsk start af software placeret på dine Video DVD'er (eks., PC-Venlig) og du kan starte brugerdefinerede programmer ved isætning/udtagning af skiven.
AnyDVD kan justere din monitors opdateringsfrekvens (eks. 72 Hz ved NTSC og 75 Hz ved PAL) automatisk hvis ønsket!

AnyDVD kan fjerne ikke ønskede brugerbegrænsninger såsom tvungne undertekster, eller skippe i kapitler for at springe copyright meddelelser og FBI Advarsler over.

http://www.slysoft.com/da/anydvd.html

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-03-06 17:30

Jeg bruger DVD shrink, og det er freeware http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 04-03-06 18:05

brug DVD shrink og AnyDVD så kan du tage alle dvd også sony evt brug ImgBurn til at brænde med er beder end neo..virker altid..
http://www.imgburn.com/
held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 04-03-06 18:40

Tak for svaret wasabiwoman.